انقلاب اسلامی در اوج اقتدار

سردار موسوی روشن گفت: انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،   سردار موسوی روشن از یادگاران دوران دفاع مقدس در مراسم فاطمیه روستای درازکش از توابع شهرستان بابل با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، گقت: اولین ماموریت امام (ره) رهایی مردم ایران اسلامی از طاغوت و بردگی و رساندن آنان به عزت و حکومتی مبتنی برسیره علوی و الهی بوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی معجزه و هدیه‌ای الهی بوده است که با گذشت چهل سال از پیروزی آن امروز در اوج اقتدار و جوانی قرار گرفته است.

سردار روشن به دسیسه‌های دشمن در راه اندازی فتنه، جنگ‌های رسانه‌ای و تحریم و تهدید اشاره کردو گفت: انقلاب اسلامی با هدایت و رهبری هنوز بر قله‌های رفیع استقامت و اقتدار پایدار مانده و برای همیشه پایدار خواهد ماند.

وی نهضت عاشورایی و حسینی و نهضت علوی و فاطمی را از بزرگترین آرمان‌های دفاعی کشور در برابر دسیسه‌های دشمن دانست و گفت: با اتکاء به همت و غیرت مردمی و برخورداری از نعمت ولایت تمامی دسیسه‌های دشمن یکی پس از دیگری فرو ریخت.

این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به قدرت راهبردی ایران در دنیا و خصوصا کشور‌های خاور میانه، افزود: دشمن در صدد از بین بردن قدرت ادراکی ملت ایران است، اما با بصیرت، دقت و توجه در دستیابی به آرمان‌های سیستمی تمامی مشکلات جامعه حل شده و نقشه‌های شوم دشمن به یاس تبدیل خواهد شد.
انتهای پیام/آ

انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار گرفته است.

برچسب ها: دهه فجر97 ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار