نماینده مردم همدان و فامنین.

مشکلات اقتصادی موجب کمرنگ شدن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمی‌شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی هیچگاه موجب کمرنگ شدن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمی‌شود.

مشکلات اقتصادی موجب کمرنگ شدن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمی‌شودامیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهند که پای انقلاب و خون شهدا ایستاده‌اند، به امام و رهبرشان عشق می‌ورزند و محوریت نظام که ولایت باشد را مدنظر دارند.
وی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید عهد مردم با نظام، انقلاب، اسلام، امام راحل و رهبری است، عنوان کرد: هیچ‌کسی و هیچ جریان و نگاه سیاسی نمی‌تواند این حماسه بزرگ را کمرنگ کند و این متعلق به خود مردم است.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مردم به عملکرد ما و برخی مسئولان که با تفکر جهادی کار انجام نمی‌دهند، اعتراض و نسبت به گرانی و وضعیت بیکاری گلایه‌مندند، اما هرگز این گلایه‌ها مانع حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نخواهد شد.
خجسته افزود: جمهوری اسلامی با نقش‌آفرینی در جهان اسلام در دنیا برای بشریت الگوست و فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز برای جوانان اروپا راهگشاست.
وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ شبکه ماهواره‌ای در حال تبلیغ گسترده برای عدم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند گفت: مردم هیچگاه فریب شبکه‌های دروغین که بر علیه انقلاب اسلامی تبلیغات گسترده به راه انداخته اند را نمی‌خورند.
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه مردم ما برای پیروزی انقلاب جان شیرینشان را فدا کردند افزود: شک ندارم که در روز ۲۲ بهمن امسال موج خروشانی از مردم در خیابان‌ها به راه می‌افتد و امید استکبارگران و دشمنان جمهوری اسلامی ایران ناامید می‌شود.
خجسته یادآور شد: با توجه به فتنه‌های دشمن و توطئه‌هایی که اخیرا دشمن برای ملت ایران ایجاد کرده است، امسال مردم متفاوت‌تر از هر سال و با شور بیشتری در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد تا سیلی محکمی به دشمنان نظام بزنند.
انتهای پیام/ص. ف

  ۲۲بهمن روز تجلی شکوه انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.