برگزاری یادواره شهدای طلاب و روحانیون شرق اصفهان در هرند

مدیر حوزه علمیه شهر هرند از برگزاری سومین یادواره شهدا وطلاب روحانیون شرق اصفهان در حوزه علمیه امام هادی (ع)این شهرخبر داد.

حجت الاسلام حسن عسکری مدیر حوزه علمیه شهر هرند درگفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به اینکه مسئولان موظف به شناساندن ایثارگری شهدا در هر قشر به نسل جوان هستند، اظهار کرد: به منظور آشنایی اقشار مختلف جامعه با جانفشانی روحانیون در صحنه‌های مبارزه حق علیه باطل و نشان دادن جایگاه روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و جنگ تحمیلی، این یادواره باعنوان سومین یادواره شهدای طلبه و روحانی در شرق اصفهان برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: هدف ما از برگزاری این یادواره آشناسازی جوانان سطح منطقه با شهدای روحانی و اهداف و وصیت‌های ایشان و ایجاد روحیه ایثارگری و اطاعت از، ولی فقیه زمان است و سعی شده محتوای خوبی را به اجرا بگذاریم.
 
عسکری با بیان اینکه تلاش شد، بانک اطلاعاتی قوی در خصوص زندگی نامه شهدای روحانی تدوین شود، گفت: با توجه به اینکه این برنامه سومین تجربه برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی شرق اصفهان از طرف حوزه علمیه امام هادی (ع) هرند است از حدود هفت ماه گذشته تا الان مسئولان برگزاری یادواره جهت تکمیل اطلاعات سال گذشته، ارتباطاتی با مراکز مختلف حوزوی در سطح استان و مراکز مربوط به شهدای طلبه از جمله مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، حوزه‌های مقاومت شرق، اصفهان بنیاد شهید ایثار گران استان اصفهان و بنیاد شهید شهر کوهپایه و ائمه جمعه و جماعات از مردم متدین شرق اصفهان حاصل شد لذا در یادواره امسال اطلاعات دقیق‌تر به دست آوردیم.
 
حجت الاسلام عسکری تاکید نمود: تاثیر یک برنامه در جامعه وقتی ظهور پیدا می‌کند که اقشار مختلف نسبت به تکرار آن برنامه اظهار علاقه کنند، لذا با توجه به درخواست‌های مردم شهید پرور شرق اصفهان به ویژه خانواده‌ی شهداء و طلاب حوزه علمیه‌ی امام هادی (ع) هرند می‌توان برداشت کرد که تجربه ما در دو سال گذشته آثار خوبی بر افکار و روحیات مردم داشته است.
 
وی خاطرنشان نمود: انشالله در این دوره و دوره‌های آتی با عنایت حضرات معصومین و شهدا بتوانیم هرچه بیشتر به هدف خود یعنی بیداری اسلامی و ترویج روحیه ایثار گری در جوانان برسیم. لازم به ذکر است حدود دو سوم هزینه یادواره توسط بانی حوزه و یک سوم توسط طلاب از طریق روزه استیجاری تامین شده است.
 
این مدیر حوزه بیان در پایان گفت:از زحمات تمامی دست اندرکاران برگزاری این یادواره به ویژه معاونت فرهنگی حوزه علمیه‌ی امام هادی (علیه اسلام) هرندوطلاب گرامی تقدیر و تشکر نماییم چرا که از حدوده هفت ماه پیش تاالان خالصانه برای زنداه کردن یاده شهداء تلاش کرده اند.
 
سومین یادواره شهدا و طلاب روحانیون شرق اصفهان یکشنبه، ۲۱ بهمن ماه ۹۷ با سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی، مداحی حاج رسول میرباقری و با اجرای رزمنده مدافع حرم مهدی گنجی در حوزه علمیه امام هادی (ع) شهر هرند با حضور بیش از ۲۰۰۰ شرکت کننده برگزار خواهد شد. 
 
انتهای پیام/م 
 

برگزاری یادواره شهدای طلاب و روحانیون شرق اصفهان

برچسب ها: شهدا ، مراجع تقلید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.