آغاز بکار ششمین نمایشگاه ملی گل و گیاه در آمل

ششمین نمایشگاه گل و گیاه آمل صبح امروز در محل نمایشگاهی این شهرستان آغاز بکار کرد.

خلیلی سخنگوی جهاد کشاورزی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۶۲ تولید کننده گل و گیاه از استان‌های مازندران، البرز، سمنان، تهران گلستان و مرکزی تولیدات گل و گیاه شامل گل و گیاه زینتی و درختچه‌ها را در این نمایشگاه عرضه کردند.

وی افزود: این تولید کنندگان برتر در این نمایشگاه گل و گیاهان زینتی، آپارتمانی، شاخه بریده و انواع ماشین آلات مرتبط با مراحل کاشت، داشت و نیز بسته بندی و تولید کود‌های ارگانیک را عرضه کرد.

خلیلی با بیان اینکه این نمایشگاه از امروزتا ۲۶ بهمن ماه در محل نمایشگاهی آمل دایر است، ارائه توانمندی تولیدکنندگان گل و گیاه کشور، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده بدون حضور واسطه‌ها و آمادگی برای تامین گل و گیاه مورد نیاز شب عید هموطنان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد.

سخنگوی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه استقبال مازندرانی‌ها از پرورش گل و گیاه زینتی به دلیل نیاز بازار در حال افزایش است افزود: مازندران اکنون رتبه برتر تولید گل و گیاهان کشور را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: هزار هکتار سطح پوشش گل و گیاه در استان مازندران وجود دارد که از ۷۰۰ هکتار آن در فضای باز و ۳۰۰ هکتار به صورت گلخانه‌ای کشت می‌شود.

انتهای پیام/ک


پیچیدن عطر گل در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.