پرنس فیلیپ بالاخره پذیرفت زمان رانندگی‌اش به سر رسیده است

شاهزاده فیلیپ همسر ملکه الیزابت انگلیس پس از سانحه‌ای که در ماه پیش به وجود آورد، گواهینامه خود را تسلیم مقامات این کشور کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه گذشته شاهزاده فیلیپ ۹۷ ساله دچار سانحه تصادف شد که مقصر این حادثه خودش بود. او که علاقه زیادی به رانندگی دارد، ماه گذشته با لندرور خود چپ کرد و باعث مصدومیت دو نفر دیگر هم شد.

شاهزاده فیلیپ با وجود سن بالا رانندگی می‌کند و دو روز بعد از تصادف نیز در حال رانندگی با یک لندرور دیگر دیده شد که کمربند ایمنی هم نبسته بود.

پلیس نورفوک با دیدن این صحنه از شاهزاده خواست تا گواهینامه رانندگی خود را تسلیم پلیس کند. روز گذشته کاخ سلطنتی تایید کرد که شاهزاده فیلیپ گواهینامه رانندگی خود را تسلیم مقامات کشور انگلیس کرده است.

بالاخره پرنس فیلیپ پذیرفت زمان رانندگی او به سر رسیده


گفتنی است در ماه گذشته خودرو شاهزاده فیلیپ از جاده منحرف و واژگون شد اما آسیبی متوجه همسر ملکه الیزابت نگردید. او پس از این تصادف خود را مقصر خواند اما پس از تصادف دوباره رانندگی کرد که این موضوع باعث اعتراض و انتقاد خیلی‌ها شد بنابراین داوطلبانه تصمیم گرفت گواهینامه خود را که مربوط به زمان جنگ جهانی دوم است، تحویل پلیس دهد.

انتهای پیام/

شاهزاده فیلیپ گواهینامه خود را تحویل پلیس داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار