حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است

امام جمعه موقت سنندج گفت: حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مشتی محکم و کوبنده بر دهان یاوه گویان و یاوه سرایان است.

ماموستا محمد امین راستی ازماموستایان اهل سنت کردستان با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت مجدد با امام، شهدا و اجرای فرمان مقام معظم رهبری است، درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: مردم با حضور گسترده خود در این راهپیمایی این پیام را به جهانیان می‎دهند که ما هرساله ثابت کرده ایم که مدافع نظام و انقلاب اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه حضور گسترده همه اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک تکلیف و وظیفه است، افزود:حضور حداکثری مردم در این صحنه مهم، موجب شادی دوستان شده و آن‌هایی که از امنیت و اقتدار ایران اسلامی به هراس آمده‎اند را مستاصل خواهد کرد.

 این ماموستای اهل سنت سنندج با بیان اینکه مسئولین و دستگاه‎های مختلف زمینه را برای حضوری گسترده در شهر‌های کُردستان و سنندج آماده کرده‎اند، افزود: مردم امسال نیز پرشورتر از سال‌های قبل دراین راهپیمایی باشکوه شرکت می‌کنند وبار دیگر با حضور خود در صحنه مشتی محکم و کوبنده بر دهان یاوه گویان و یاوه سرایان می‌زنند.

ماموستا راستی گفت:برگزاری هرچه باشکوه‌تر این راهپیمایی، موجب اقتدار هرچه بیشتر جمهوری اسلامی و عزتمندی مردم شهیدپرور و ولایتمدار، خواهد شد.

وی با بیان اینکه این حضور گسترده پیام اتحاد و هم‏دلی را برای جهانیان دارد، افزود: پیام این عرصه مهم سیاسی به جهانیان مردمی بودن انقلاب و تبعیت از مقام عظمای ولایت است.

انتهای پیام/م

حضور گسترده همه اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک تکلیف و وظیفه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.