در چهلمین فجر شکوهمند انقلاب مردم با عزمی پولادین در صحنه حضور خواهند داشت

امام جمعه و فرماندار مهریزبه مناسبت چهلمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی مردم را برای حضور پرشور در صحنه انقلاب دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت السلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه و سید محمد رستگاری فرماندار مهریز در پیامی ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم شهید پرور مهریز را به شرکت در راهپیمایی دعوت کردند.

متن پیام به شرح زیر می باشد؛

۲۲ بهمن ماه سالروز به ثمر نشستن نهال ارزشمند انقلاب اسلامی است، ملت متدین ایران در بهمن ۱۳۵۷ تاریخ نوینی را رقم زدند و با فداکاری و جانفشانی و با تبعیت از امام راحل عظیم الشان، دشمنان خارجی را ناکام و مستبدان داخلی را شکست داده و اسلامیت و جمهوریت را به ارمغان آوردند.

در چهلمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی، همدل و هم‌صدا، با عزمی پولادین و گام‌های استوار در صفوفی یک رنگ و یک‌صدا، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های متعالی شهدا و امام عزیز و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق نموده و در کشاکش بحران‌ها و کینه‌ها و دشمنی‌های آشکار و پنهان استکبارجهانی، وحدت ملی را فریاد می‌کنیم.

بی تردید مردم غیور و سربلندایران در ۲۲ بهمن با حضور پرشور و مشارکت یکپارچه و گسترده، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس امام و شهدای گرانقدرو با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حماسه دیگری آفریده و جهان را درمقابل دسیسه‌ها و یاوه گویی‌های استکبار جهانی به شگفتی خواهند آورد.

انتهای پیام/ص

پیام مشترک امام جمعه و فرماندار مهریز برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار