مراجع تقلید آحاد مردم را به حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند

حضرات آیات، مکارم شیرازی،نوری همدانی،سبحانی،جوادی آملی و علوی گرگانی همگان را به حضور با شکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله مکارم شیرازی با دعوت از مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: شرکت در راهپیمایی یک وظیفه الهی، اجتماعی و وجدانی است.

وی با ابراز امیدواری از این که حضور مردم بار دیگر دشمن را ناکام خواهد کرد افزود: حضور مردم در این راهپیمایی دلیلش آن نیست که مشکلاتی در کشور وجود ندارد و مردم از هر جهت راضی هستند.

آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد مردم را به واسطه حضور یا حضور نیافتن در این راهپیمایی آزمایش کند و ببیند آیا فشار‌ها، و تحریم‌ها کارگر واقع شده است یا خیر.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات سر جای خود باید رسیدگی شود بیان کرد: آدم عاقل آن است که حساب‌ها را از هم جدا کند و وقتی ببیند بناست اساس چیزی متزلزل شود آنجا بایستد و مشکلات را به موقع بیان کند.

آیت الله مکارم شیرازی با تایید وجود مشکلات فرهنگی و اقتصادی فراوان در کشور گفت: این‌ها مانع آن نیست تا ما از اصولی که به آن‌ها ایمان داریم دست برداریم.

آیت الله جوادی آملی با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همه را به حضور با شکوه در صحنه دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی دعوت کرد و گفت: انقلاب اسلامی، راه امام راحل و خون شهدا امانت الهی است که باید با حضور در صحنه‌های انقلاب بویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن از نظام، انقلاب، رهبری، خون شهدا و استقلال کشور دفاع کنیم.

وی تاکید کرد:اگر در صیانت از این ارزش‌ها و آرمان‌های الهی و استقلال و عزت کشور کوتاهی کنیم هم در دنیا مسئولیم و هم در آخرت بنابراین توصیه میشود همگان ائم از مسئولین و غیر مسئولین که نظام اسلامی، رهبری، خون شهدا و ملت را گرامی بدارند و در انجام وظیفه و مسئولیت کوتاهی نکنند تا امانتدار الهی باشیم.

آیت الله نوری همدانی مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد و افزود: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده و مانند گذشته از خون شهدا و آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا دفاع می‌کنند.

وی اضافه کرد: دینی و اسلامی بودن انقلاب مهمترین علت حضور و حمایت ملت ایران از انقلاب اسلامی است.

آیت الله نوری همدانی به مشکلات معیشتی مردم هم اشاره و تصریح کرد: اگرچه مردم از لحاظ معیشتی در مضیقه هستند، اما با گام‌های استوار مانند گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا خواهند کرد.

آیت‌الله نوری همدانی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) را حاصل خون شهدا و ایستادگی مردم خواند.

آیت الله سبحانی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت اسلامی است، بزرگداشت این روز و شرکت در راهپیمایی را شکر این نعمت دانست و مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

آیت الله علوی گرگانی بر حضور حداکثری مردم شریف ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

لکن این ملت در روز ۲۲ بهمن نیز با حضور آگاهانه خود به دشمنان ملت می‌فهمانند که علیرغم برخی کاستی‌ها و کم توجهی‌ها بر استقلال و عزت خود پافشاری خواهند نمود و با آرمان‌های امام و رهبری بیعت مجدد خواهند کرد.

در پیام این مرجع تقلید آمده است: در آستانه چهلمین سالگرد نظام جمهوری اسلامی ملت شریف ایران شرایط حساسی را پشت سر می‌گذارند.

امید است مسئولان مملکتی با ارج نهادن به نجابت و ایمان ملت شریف ایران اسلامی هرچه بیشتر تلاش خود را مضاعف کرده و برای رفع گرانی و نابسامانی‌های موجود و مبارزه با فساد و رانت خواری اقدامات جدی تری داشته باشند.

انتهای پیام/ح

تاکید مراجع به حضور پر شور در راهپیمایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.