رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر خبر داد

زورگیران موتورسوار کیانشهر دستگیر شدند

سرهنگ حسین زاده از دستگیری ۴ زورگیر موتورسوار محله کیانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین حسین زاده رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر در اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت و زورگیری به شیوه مشابه در منطقه کیانشهر و محلات اطراف، اجرای طرح مهار جهت شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری ۱۵۸ کیانشهر قرار گرفت.

وی افزود: در ساعت ۲۱:۰۰ پانزدهم بهمن ماه سال جاری، مأموران کلانتری حین گشت زنی متوجه تعقیب و گریز یک خودروی شخصی ۲۰۶ با دو موتورسیکلت شدند.

رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر گفت: مأموران کلانتری به تعقیب یکی از موتورسیکلت‌ها پرداختند و پس از گذشت 10 دقیقه تعقیب و گریز موفق به دستگیری دو سرنشین موتورسیکلت شدند.

سرهنگ حسین زاده تصریح کرد: راننده خودرو ۲۰۶ ضمن شناسایی دو متهم دستگیر شده اعلام کرد که این دو متهم به همراه همدستان خود به سرقت از مغازه ساندویچ فروشی وی اقدام کردند.

صاحب مغازه ساندویچ فروشی در اظهاراتش به مأموران گفت: دو نفر از متهمان در بیرون از مغازه برای مراقبت از محیط اطراف ایستادند و دو نفر دیگر از آن‌ها وارد مغازه شدند و با قمه و بهم ریختن مغازه من را تهدید کردند و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان پول نقد داخل صندوق مغازه، ساعت مچی و غیره را به سرقت بردند و پس از آن از محل فرار کردند.

رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌ها به زورگیری از مغازه ساندویچ فروشی و همچنین انجام سرقت‌های مشابه در منطقه کیانشهر، شهرک بروجردی و شهرک‌های اطراف اعتراف کردند، بیان کرد: زورگیران دو همدست خود را نیز معرفی کردند و در پی آن مأموران کلانتری توانستند دو متهم دیگر را نیز دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه شاکیان در اظهارات خود گفتند که متهمان آن‌ها را با سنگ مورد ضرب و شتم قرار دادند، افزود: مأموران در زمان دستگیری و بازرسی بدنی دو متهم، چندین قلوه سنگ پیدا کردند که طبق گفته‌های شاکیان پرونده مشخص شد از این سنگ‌ها جهت ضرب و جرح مالباختگان استفاده کردند.

سرهنگ حسین زاده گفت: متهمان به بیش از ۵۰ فقره سرقت در طول سه ماه گذشته اعتراف کردند که با تشکیل پرونده، متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دستگیری ۴ زورگیر موتورسوار محله کیانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار