وزیر راه و شهرسازی در اصفهان؛

۱۷۰۰ نقطه حادثه خیز جاده‌ها اصلاح می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت:اصلاح و رفع یک هزار و ۷۰۰ نقطه حادثه خیز تا ۲ سال آینده در اولویت اقدام‌های این وزارتخانه قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  محمد اسلامی وزیر راه در مراسم بهره برداری از باند دوم نیک آباد به حسن آباد استان اصفهان افزود: حدود ۳ هزار و ۳۰۰ نقطه پر تصادف و حادثه خیز در راه‌های کشور شناسایی شده و  ۳۰ هزار میلیارد ریال برای اصلاح این نقاط مورد نیاز است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که تخصیص زمین برای جوانان از اولویت‌های دیگر این وزارتخانه است، گفت:: شورای مسکن استان اصفهان بطور مرتب به ریاست استاندار برگزار می‌شود و همه مسائل و مشکلات جوانان و مسکن مهر را رسیدگی می‌کند.

وی با اشاره به طرح قطار سریع السیر اصفهان تهران اضافه کرد: این طرح دوباره از شرکت راه آهن گرفته شده و به شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل واگذار شده است.

اسلامی تصریح کرد: مشکلات موجود برای توسعه فرودگاه اصفهان به ۴۵۰ هکتار هم حل شده و با مشخص شدن سرمایه گذار این طرح توسعه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با رایزنی‌های انجام شده با وزارت نفت مشکل قیر لازم برای اجرای طرح‌های راه و شهرسازی برطرف خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: باید بتوانیم با روش‌ها و شیوه‌های گوناگون توان اجرایی و روند پیشرفت طرح‌ها را تسریع و دنبال کنیم و به اولویت‌های مورد نیاز مردم بپردازیم.

به گفته وی پیشرفت‌های امروز نظام جمهوری اسلامی برای دشمنان قابل تحمل نیست و برای مقابله با این پیشرفت‌ها تحریم‌های سنگین را به انقلاب و کشور وارد کردند.

اسلامی اضافه کرد: مهمترین شعار ما در ابتدای انقلاب استقلال بود که بطور کامل محقق شده و اقدام و عمل در کشور در حال انجام است.

انتهای پیام/س

سفر وزیر راه به اصفهان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.