مهمترین علائم آسم را بشناسید+ اینفوگرافی

آسم یک بیماری التهابی رایج مزمن مجاری هوایی است که نشانه‌های آن به سه‌گانه آسم معروف هستند.

سرفه و احساس سنگینی در قفسه سینه از علائم آسم + اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، بیماری آسم یک نوع عارضه تنفسی محسوب می‌شود که در اثر آن افراد در روز احساس تنگی نفس می‌کنند.

در شب، سرفه‌های ناشی از بیماری آسم نسبت به روز تشدید می‌شود، اگر فردی به دلیل سرفه از خواب شبانه بیدار شود، مبتلا به بیماری آسم شبانه است و باید به پزشک مراجعه کند.

احساس سنگینی در قفسه سینه می‌تواند ناشی از بیماری آسم و حتی حملات قلبی و عروقی در افراد باشد؛ افراد مبتلا به این عوارض باید برای تشخیص زودهنگام و دقیق به پزشک متخصص مراجعه کنند.

تغییر رنگ پوست افراد نشان دهنده کمبود اکسیژن در رگ‌های خونی بدن است که می‌تواند یکی از علائم جدی بروز آسم در افراد باشد.

بیماری آسم مادرزادی است و ممکن است تا آخر عمر فرد مبتلا را گرفتار کند؛ افراد مبتلا باید اسپری مخصوص آسم را همیشه به همراه داشته باشند.

سرفه و احساس سنگینی در قفسه سینه از علائم آسم + اینفوگرافی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
بعلت ناراحتی ودردششها(ریه)
پزشک فوق متخصص ریه بعدازمعاینه درشیرازدستوردادتست حساسیت بگیرندبعدازگرفتن جواب تست آقای دکترفرمودندحساسیت به بوی گیاهان وگردوخاک داری تاآخرعمرت بایددارومثل تلفست و2نوع اسپری مصرف کنیددرغیراینصورت به آسم مبتلامیشویدچون بنده آدم کنجکاوواهل مطالعه انواع کتابها خوانده ام تصمیم گرفتم چندروزشیوه زندگیم راتحت نظرداشته باشم درنتیجه متوجه شدم بدلایلی بیشترآب جوش میخورم باترک آبجوش بیماری یکساله برای همیشه رفت3 ساله که هیچ دارویی نخورده ام.
آخرین اخبار