رئیس کلانتری ۱۳۱ شهرری خبر داد

دستگیری سارقان لوازم خودرو جنوب پایتخت

سرهنگ حسینی فر از دستگیری دو سارق حرفه‌ای لوازم خودرو در شهرری خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ پرویز حسینی فر رئیس کلانتری ۱۳۱ شهرری اظهار کرد: با توجه به افزایش سرقت‌های داخل خودرو در منطقه شهرری، اجرای طرح مهار جهت شناسایی و دستگیری سارقان داخل خودرو در دستور کار کلانتری ۱۳۱ شهرری قرار گرفت و چند تیم ضربت با شناسایی نقاط آلوده این مناطق را تحت کنترل نامحسوس قرار دادند.

وی افزود: در بامداد پانزدهم بهمن ماه سال جاری، مأموران کلانتری حین گشت زنی در محدوده خیابان جوانمرد قصاب با دو سرنشین یک خودروی MVM که در حال مصرف مواد روانگردان شیشه بودند، برخورد کردند که این افراد به محض اطلاع از حضور مأموران اقدام به فرار کردند، به‌گونه‌ای که قصد داشتند با زیر گرفتن مأموران از محل متواری شوند.

رئیس کلانتری ۱۳۱ شهرری تصریح کرد: طی ۱۵ دقیقه تعقیب و گریز، مأموران متوجه شدند که خودروی MVM سرقتی است، مأموران برای متوقف کردن خودرو مسروقه، سه تیر هوایی شلیک کردند که متهمان پشت ترافیک حاصل از چراغ قرمز متوقف شدند. با وجود توقف سارقان در پشت چراغ قرمز، آن‌ها هرکدام به صورت پیاده جداگانه به فرار خود ادامه دادند.

وی افزود: حین تعقیب و گریز، یکی از سارقان با سلاح سرد به یکی از مأموران حمله ور شد که مأمور کلانتری با بکارگیری فنون رزمی، وی را خلع سلاح و دستگیر کرد؛ متهم دیگر نیز طی یک تعقیب و گریز دستگیر و هر دو به کلانتری ۱۳۱ منتقل شدند.

سرهنگ حسینی فر با اشاره به سابقه دار بودن هر دو متهم و اعتراف آن‌ها به انجام سرقت‌های متعدد در مناطق جنوب شهر تهران، خاطرنشان کرد: با دستگیری دو متهم (۲۵ و ۲۸ ساله) پرونده، خودرو مسروقه توقیف شد و مقادیر قابل توجهی لوازم داخل خودرو، از داخل خودرو مسروقه کشف شد و با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهای پیام/

سارقان لوازم داخلی خودرو در شهرری دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار