باشکوه‌ترین جشن تولد انقلاب/

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ در کهگیلویه وبویراحمد + تصاویر

ردم شهرها و مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور کشور با حضور در محل‌های تعیین شده برای راهپیمایی ۲۲ بهمن، جشن چهلمین سال انقلاب را آغاز کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  امروز در چهلمین سال از پیروزی غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران  همه آمده اند تا حماسه دیگر رقم بخورد.

حضور با شکوه مردمکهگپیلویه وبویراحمد در این حماسه بزرگ  و در این روز برفی نشان از اوج ولایت مداری مردم ایران اسلامی و وحدت و همبستگی برای پاسخ گویی به یاوه گویی های استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار را به نمایش خواهد گذاشت.

آغاز راهپیماییی ۲۲ بهمن ۹۷ در کهگیلویه وبویراحمد

راهپیمایی  ۲۲ بهمن امسال در کهگیلویه وبویراحمدبا هوای بارانی و برفی باحضور خیل عظیم دوستداران انقلاب و نظام از آحاد مردم شامل زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو ، عشایر غیور و دیگر قشرها با شکوه خاصی آغاز شده است.

حضور شیر زنان و دلاور مردان عشایری با لباس های محلی و تفنگ برنو بر دوش و دانش آموزان و کودکان با صورت های منقش به پرچم خوش رنگ ایران جلوه ویژه ای به این راهپیمایی باشکوه داده است.

 قشرهای مختلف مردم ، مسئولان، خانواده های شهدا و ایثارگران با اتحاد و همبستگی در راهپیمایی  ۲۲ بهمن حضور یافتند تا بار دیگر هیمنه پوشالی استکبار را به لرزه درآورند و اعلام کنند همواره پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب هستند.

همه و همه  آمده اند تا نشان دهند که مردم هنوز پایبند به این انقلاب بوده و به عشق پیر خمین و رهبر آزاده خود همیشه جانفشانی خواهند کرد.

آغاز راهپیماییی ۲۲ بهمن ۹۷ در کهگیلویه وبویراحمد

در سوی دیگر این حماسه ماندگار راهپیمایان با در دست داشتن بنرهایی با مضمون «لبیک یا خامنه‌ای»، «مطیع امر رهبریم»، «ذلت نمی‌پذیریم» و پرچم‌ ایران و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مطیع امر رهبریم» وارد مسیر راهپیمایی شدند.

حضور حماسی مردم یاسوج در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷

این راهپیمایی در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد از میدان هفتم تیر به سمت خیابان طالقانی و خیابان جمهوری ادامه دارد.

راهپیمایان در این مراسم باشکوه با در دست داشتن پلاکاردهایی که "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، " ترامپ نماد صداقت آمریکایی" بر آنها نقش بسته  بود به سوی میدان استانداری حرکت کردند و همه یک صدا شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد زدند.

آغاز راهپیماییی ۲۲ بهمن ۹۷ در کهگیلویه وبویراحمد

خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران کهگیلویه وبویراحمدآمده اند تاجشن چهل سالگی انقلاب را پوشش خبری دهند و به انعکاس حماسه حضور مردم در راهپیمایی باشکوه بپردازند تا صحنه هایی از جنس حماسه و حضور را در سایت ها و رسانه های ارتباط جمعی برای مخاطبان داخلی و خارجی به نمایش بگذارند.

در حالیکه وعده گردهمایی بزرگ روز ۲۲ بهمن در سراسر استان، ساعت ۱۰ صبح است، اما مردم انقلابی و همیشه در صحنه یاسوج یک ساعت پیش از آغاز رسمی راهپیمایی، در میدان‌های اصلی شهر حضور پیدا کردند.

آغاز راهپیماییی ۲۲ بهمن ۹۷ در کهگیلویه وبویراحمد

راهپیماییی ۲۲ بهمن ۹۷ در کهگیلویه وبویراحمد

راهپیماییی ۲۲ بهمن ۹۷ در کهگیلویه وبویراحمد + تصاویر

راهپیماییی ۲۲ بهمن ۹۷ در کهگیلویه وبویراحمد + تصاویر

راهپیماییی ۲۲ بهمن ۹۷ در کهگیلویه وبویراحمد + تصاویر

راهپیماییی ۲۲ بهمن ۹۷ در کهگیلویه وبویراحمد + تصاویر

 انتهای پیام/غ

 

برچسب ها: دهه فجر97 ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.