نظرسنجی: لوپن بهتر از مکرون در موضوع مهاجرت عمل خواهد کرد

نتایج یک نظرسنجی نشان داد ۵۴ درصد مردم فرانسه فکر می‌کنند در کنترل مهاجران غیرقانونی و دیگر مسائل مربوط به مهاجرت رئیس حزب تجمع ملی این کشور بهتر از رئیس‌جمهور عمل خواهد کرد.

نظرسنجی: لوپن بهتر از مکرون در موضوع مهاجرت عمل خواهد کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، از هر دو نفر فرانسوی یک نفر فکر می‌کند مارین لوپن، رئیس حزب تجمع ملی این کشور، بهتر از امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور در مسایلی چون مهاجرت و مبارزه با جرم و جنایت و تروریسم عمل خواهد کرد.

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد ۵۴ درصد از مردم فرانسه بر این باور هستند که مارین لوپن بهتر از مکرون می‌تواند با مسائل مربوط به کنترل مهاجرات غیرقانونی برخورد کند. ۵۲ درصد نیز گفته‌اند لوپن مشکلات مربوط به جرم و جنایت را بهتر از مکرون حل خواهد کرد.

این در حالی است که براساس نتایج این نظرسنجی، در فاکتور‌هایی مانند نابرابری، حمایت‌های اجتماعی و آموزش و در نهایت اشتغال، مکرون جایگاه بهتری نسبت به لوپن داشته است. این نظرسنجی همچنین نشان داد که ۷۴ درصد شرکت‌کنندگان مارین لوپن را یک رئیس مقتدر و ۶۱ درصد او را متکبر می‌دانند. با این حال ۵۹ درصد از مردم از پویایی او خوششان می‌آید و ۵۶ درصد نیز از شجاعتش تحت‌تاثیر قرار گرفته‌اند.

مارین لوپن که ریاست حزب تجمع ملی (راست افراطی) فرانسه را برعهده دارد، در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در سال ۲۰۱۷، از امانوئل مکرون، رئیس جمهور این کشور، شکست خورد. مارین لوپن در زمان رقابت‌های انتخاباتی فرانسه اعلام کرده بود در صورت پیروزی، بودجه نظامی این کشور را افزایش خواهد داد و در عین حال، عملیات نظامی در خارج از مرز‌ها را محدود می‌کند. پیش از این، او به سیاست مهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص جدا کردن کودکان مهاجر از خانواده هایشان در مرز‌های جنوبی این کشور واکنش نشان داده و از سیاستمداران مخالف ترامپ که مهاجران را تشویق می‌کنند از مرز‌ها بگذرند انتقاد کرده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرانسه ، نظرسنجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار