دو طرح عمرانی در دانشگاه فنی و حرفه ایی استان یزد افتتاح شد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ایی کشور گفت: همزمان با دهه فجر، دو طرح عمرانی امروز در دانشگاه فنی و حرفه ایی استان یزد افتتاح شد.

دو طرح عمرانی صبح امروز در دانشگاه فنی و حرفه ایی استان یزد افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ایی کشور در مراسم افتتاح طرح عمرانی در یزد، از برنامه ریزی این دانشگاه برای ارتباط بیشتر با بخش تولید و صنعت خبر داد و گفت: سال آینده ۱۶ مرکز نواوری با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دانشگاه فنی و حرفه ایی در سطح کشور راه اندازی می شود.

وی ارتقا کیفی دانشگاه از طریق به روز رسانی کلیه برنامه‌های درسی این و با هدف نزدیک شدن به بازار کار را از برنامه‌های مهم دانشگاه فنی و حرفه ایی برشمرد و افزود: تا مهرماه سال آینده ۳۲ رشته کاردانی پیوسته بازنگری و به روز رسانی می شود.

ایجاد تعهد دینی و قدرت تعقل و تفکر دو وظیفه مهم دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی

آیه الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ایی کشور و جمعی از مسئولان اتین دانشگاه با اشاره به نقش مهم دانشگاه‌ها در توسعه حرکت‌های خلاقانه و نواور برای شتاب بخشیدن به توسعه فناورانه کشور بر تربیت و آموزش مدیرانی خلاق ، نوآور و برنامه ریز تاکید کرد .

 امام جمعه یزد گفت: باید با بازنگری در عملکرد سال‌های گذشته ضمن رفع برخی نواقص در جهت رفع نیاز‌های کشور حرکت کنیم و بدون شک دانشگاه‌ها در این زمینه نقشی مهم و اساسی دارند.

 صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ایی در این دیدار در گزارشی از تحصیل ۱۶۰ هزار دانشجو در ۱۷۳ آموزشکده و دانشکده سطح کشور خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۲ آموزشکده به تحصیل بانوان اختصاص دارد.

وی گفت: در حال حاضر یکصد رشته کاردانی برای تربیت تکنسین و ۶۰ رشته نیز در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشجویان را در رشته‌های فنی و حرفه ایی آموزش می‌دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار