بهره برداری از ۴ طرح در شمال و جنوب کرمان

بهره برداری از طرح های مختلف در شهرستان راور واقع در شمال استان و عنبرآباد در جنوب کرمان با حضور مسئولان امروز کلید خورد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور فرماندار، معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری، معاونین اداره راهداری شهرستان راور دو طرح راهداری در حوزه راه به بهره برداری رسید.
این طرح ها شامل روکش اسفالت محور راور – دیهوک به طول ۱۲ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر دومیلیارد تومان و آغاز عملیات خط کشی راه‌های بین شهری وروستایی به طول ۱۰۰ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ششصد میلیون تومان است.

همچنین صبح امروز همزمان با دهه فجر طرح رفع افت ولتاژ روستای عبدل آباد و خانه بهداشت روستای دهنو الله وردی در بخش مرکزی عنبرآباد با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ۲۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

خانه بهداشت روستای دهنو الله وردی از توابع بخش مرکزی عنبرآباد با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی جنوب استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

حمید مولایی معاونت شبکه بهداشت شهرستان عنبرآباد در حاشیه این افتتاح گفت: مردم این روستا قبلا خدمات بهداشتی خود را از روستا‌های اطراف دریافت می‌کردند که برای آن‌ها بسیار دشوار بوده است.

وی تصریح کرد: این مرکز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی جنوب با استقرار بهورز خدمت رسانی به مردم را شروع کرد.

مولایی افزود: با راه اندازی این خانه بهداشت ۲۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۷۵۰ نفر از خدمات سطح اول بهداشتی بهرمند میشوند.

همچنین  امروز همزمان با دهه مبارک فجر پروژه افت ولتاژ برق در روستای عبدل آباد بخش مرکزی عنبرآباد با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 مجتبی شادجو مدیر برق شهرستان عنبراباد گفت: پروژه رفع افت ولتاژ برق با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی به بهره برداری رسید.

وی گفت: تجهیزات نصب شده در این پروژه یک دستگاه ترانسفور ۱۰۰ کاوا، احداث ۱۶۶ متر شبکه فشار ضعیف میباشد.

شادجو بیان داشت:با بهره برداری از این پروژه ۵۰ خانوار از مزایای این طرح بهره مند میشوند.

انتهای پیام/ی

بهره برداری از طرح های دهه فجر در کرمان

برچسب ها: دهه فجر 97 ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار