دعوت وزارت ارشاد از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیانیه‌ای آحاد مردم را به حضور در راهپیمایی ٢٢ بهمن دعوت کرد.

دعوت وزارت ارشاد از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این بیانیه آمده است: ««انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در حالی چهلمین سال پیروزی خود را گرامی می‌دارد که اقتدار و صلابت ملت بزرگ ایران بیش از هر زمان دیگر نزد جهانیان آشکار است.

مبنا و محور این حرکت عظیم مردمی که نقطه عطفی در دوران معاصر کشورمان محسوب می‌شود، بر مدار فرهنگ غنی ایرانی اسلامی این سرزمین استوار است. انقلاب اسلامی موجب عزت و تقویت هویت ملی ایرانیان گردید و بیست و دوم بهمن ماه پایان بخش کوچک شمردن ملت بزرگ ایران از سوی استعمارگران و نقطه آغاز فصل شکوفایی ملت ایران در پرتو فرهنگ دینی و ملی شد. بی تردید عرصه سترگ فرهنگ و هنر در دوران پس از انقلاب، تجلی گاه انسجام و همبستگی بر اساس باور‌ها و ارزش‌های مردمان این مرز و بوم است.

نگاهی به روند‌های توسعه فرهنگی در سال‌های پس از انقلاب اسلامی مؤید این نکته است که در تمام شاخص‌های فرهنگی و توسعه زیر ساخت‌ها دارای کارنامه‌ای درخشان و غرور آفرین هستیم و مصداق این سخن ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب که "چهل سالگی انقلاب دوران پختگی و نشاط است" در عرصه فرهنگ و هنر به خوبی آشکار و رویش‌های انقلاب در این عرصه پر شمار بوده است.

در چهلمین بهار آزادی، مسئولان و کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با آحاد ملت ایران ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل و با تجدید میثاق با آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی و تجدید عهد با مقتدای خویش مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در راهپیمایی عظیم یوم الله ٢٢ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت و ندای اتحاد و سربلندی ایران اسلامی را سر خواهند داد.

از عموم مردم عزیز کشورمان بویژه اصحاب فرهیخته فرهنگ، هنر و رسانه که همواره در روز‌های سخت انقلاب یار و همراه و در پیمودن مسیر پیشرفت و توسعه کشور، پیشرو و تأثیرگذار بوده‌اند، دعوت می‌کنیم تا با حضور پرنشاط خود در این راهپیمایی ملی، برگ زرین دیگری بر اوراق پرافتخار ایران اسلامی افزوده و حماسه پر شور دیگری خلق کنند.»

انتهای پیام/

 

برچسب ها: وزارت ارشاد ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار