گوشی جدید ویوو در رنگ جدید تولید می‌شود +تصویر

به تازگی تصاویری جدید در فضای مجازی منتشر شده‌ است که خبر از تولید رنگی جدید برای گوشی V15 Pro را می‌دهد.

گوشی جدید ویوو در رنگ جدید تولید می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی در راه شرکت ویوو، V15 Pro یکی ازاصلی‌ترین خبرهای فناوری این روزها است که تیزرها و خبرهای فاش شده زیادی هم از آن منتشر می‌شود. این گوشی هوشمند قرار است در تاریخ ۲۰ فوریه رونمایی شود در نتیجه باید مدت بیشتری منتظر ماند تا زمان رونمایی آن از راه برسد و از جزئیات این گوشی بیشتر بشنویم.

در عین حال، تصاویری هم هستند که از V15 Pro لو رفته‌اند و در حال حاضر در فضای مجازی در حال دست به دست شدن هستند. جدیدترین تصویری که از این گوشی لو رفته، نشان می‌دهد که قرار است ویوو رنگ آبی را به تنوع رنگی V15 Pro اضافه کند. البته این تصویر فاش شده همچنین نشان می‌دهد که دوربین سلفی این دستگاه قرار است به صورت پریسکوپی ساخته شود.

با وجود گوشی‌های قدیمی ویوو، می‌توان حدس زد همانگونه که این تولیدکننده چینی روی طراحی گوشی‌های خود متمرکز است، تنوع رنگی مشکی یا قرمز هم برای V15 Pro در نظر گرفته شده باشد. از لحاظ دیگر مشخصات این گوشی، انتظار می‌رود که V15 Pro دارای پردازنده Snapdragon 675 باشد. دوربین اصلی این دستگاه دارای قدرت ۶۸ مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند دارای نمایشگر Super AMOLED با اندازه ۶.۴ اینچی و وضوح +FHD است که اسکنر اثر انگشت داخل نمایشگر است. حافظه رم این گوشی قرار است ۶ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی آن ۱۲۸ گیگابایت باشد. همچنین انتظار می‌رود حجم باتری این گوشی ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت باشد. در ادامه تصویر مربوط به گوشی هوشمند V15 Pro در رنگ آبی را مشاهده می‌کنید:

گوشی جدید ویوو در رنگ جدید تولید می‌شود +تصویر


بیشتر بخوانید: شیائومی درصدد تولید گوشی هوشمند با چهار لبه خمیده است +تصویر


انتهای پیام/

تصویر جدید گوشی V15 Pro را ببینید‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار