رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد خبر داد

سرقت PS4 و سرویس طلا توسط خواهرزاده

سرهنگ لشینی از دستگیری ۲ سارق خبر داد که با پوشش زنانه امول قیمتی منزلی در غرب تهران را سرقت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعید لشینی رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد اظهار کرد: روز چهاردهم بهمن ماه سال جاری، ساعت ۱۲ و نیم ظهر بود که طی تماس تلفنی از سوی خانمی، ماموران در جریان یک فقره سرقت از منزل در این محدوده قرار گرفتند و برای انجام تحقیقات به محل مورد نظر اعزام شدند.
 
وی افزود: بنابر شواهد موجود، ۲ سارق بدون تخریب درب ورودی، وارد منزل شدند و پس از سرقت اموال قیمتی از قبیل ۳ سرویس طلای کامل، یک دستگاه پی اس فور (PS4) و غیره از محل گریختند.

رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد تصریح کرد: در تحقیقات پلیس رد پای یکی از اقوام صاحبخانه قوت گرفت و ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی، وی را هنگام خارج کردن اموال مسروقه از مخفیگاهش به همراه دیگر همدستش دستگیر کردند.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد یکی از متهمان خواهرزاده مالباخته است که با استفاده از یک کلید که از قبل تهیه کرده بود، وارد خانه شده و برای پنهان ماندن هویتش با استفاده از پوشش زنانه با همکاری همدستش اقدام به این سرقت کرده است.

سرهنگ لشینی با اشاره به اینکه سارق از محل دقیق اموال قیمتی با خبر بود، تصریح کرد: سارق ۲۶ ساله پنج شب قبل از سرقت به خانه خاله‌اش به عنوان مهمان رفته بود که در آنجا حدودا نیم ساعت کلید منزل گم شد و همین مسئله موجب شک مالباخته به خواهرزاده اش شد.

وی افزود: ارزش طلا‌های به سرقت رفته از این منزل ۸۰ میلیون تومان است که تمامی اموال مسروقه به مالباخته بازگردانده شد.

انتهای پیام/

سرقت اموال قیمتی منزلی در غرب تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار