بهره مندی ۱۶۰۰ نفر از خدمات کاروان سلامت و امید در فهرج

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از برخورداری بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر از خدمات بهداشتی، درمانی و معیشتی کاروان سلامت و امید هلال احمر در شهرستان فهرج خبر داد.

بهره مندی ۱۶۰۰ نفر از خدمات کاروان سلامت و امید در فهرجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همزمان با ایام دهه فجر؛ ۲۸ کاروان سلامت و امید با مشارکت ۱۶۰ پزشک و دندانپزشک با هدف رسیدگی به وضعیت بهداشت، درمان و معیشت افراد محروم و بی بضاعت در ۲۱ شهرستان در حال برگزاری است.

وی افزود: در این کاروان ۱۶۰۰ نفر از اهالی محروم و بی بضاعت روستا‌های این شهرستان از خدمات درمانی و معیشتی بهره‌مند شدند.

فلاح با اشاره به حضور ۳۰ دندانپزشک داوطلب از استان اصفهان دراین طرح شرکت دارند اظهارکرد: با استقرار ۱۹ یونیت دندانپزشکی در مدرسه رسول اکرم (ص) در فهرج، بیش از ۶۰۰ نفر از خدمات دندانپزشکی شامل عصب کشی، کشیدن، ترمیم و جرم گیری بهره‌مند شدند.

وی در ادامه با اشاره به حضور و مشارکت ۱۰ پزشک متخصص و عمومی از مرکز استان بیان کرد: بیش از ۷۵۰ نفر توسط پزشکان متخصص داخلی، ارتوپد، اطفال، زنان و زایمان، آنکولوژی و پزشکان عمومی ویزیت شدند.

وی تصریح کرد: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س)، در حاشیه این کاروان سلامت ۲۰۰ سبد غذایی توسط دندانپزشکان به اهالی محروم و بی بضاعت بخش نگین کویر و مرکزی فهرج توزیع شد.

این برنامه از تاریخ ۱۷ بهمن ماه جاری به مدت چهار روز و با همکاری ۳۰ نفر از پرسنل، اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان برگزار شده است که به اهالی ۴۰ روستا خدمات بهداشتی، درمانی و معیشتی ارائه شده است.

انتهای پیام/ح

کاروان سلامت درفهرج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار