دستور وزیر کار بر تجهیز شیرخوارگاه‌ها به سیستم اطفای حریق

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به رئیس سازمان بهزیستى دستور داد تا شیرخوارگاه آمنه و شیرخوارگاه‌هاى مشابه به سیستم اطفاء حریق مطمئن تجهیز شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعمداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز یکشنبه بیست و یکم بهمن طی بازدیدی سرزده از مجتمع بهزیستی شیرخوارگاه آمنه ضمن بررسی مشکلات این مجتمع به رئیس سازمان بهزیستى کشور دستور داد تا فورى سیستم اطفاء حریق مطمئن در شیرخوارگاه آمنه و شیرخوارگاه‌هاى مشابه احداث شود.

وی از سازمان بیمه سلامت خواست تا براى حل مشکل درمان کودکان شیرخوارگاه هاى تهران و استان‌ها از بدو ورود در تمامی مراکز درمانى کشور و تا حل قانونى مشکل هویت این کودکان اقدامات لازم را انجام دهند. در همین راستا مقرر شد مکاتبات لازم با وزیر بهداشت و ابلاغ به رییس سازمان تامین اجتماعى جهت پیگیری موضوع انجام شود.

دستور وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی به رئیس سازمان بهزیستى کشور و بیمه سلامت برای حل قانونى مشکل هویت این کودکان نیز از دیگر دستاورد‌های این بازدید سرزده به شمارمی رود.

شریعتمداری همچنین دستور بررسی فورى ناهمگونى حقوق و دستمزد در مجموعه سازمان هاى حمایتى از جمله سازمان بهزیستى کشور را صادر کرد.

همچنین مقرر شد وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی مکاتبه‌ای با رییس سازمان اداراى استخدامى کشور برای اجراى دستور رییس جمهور در سال قبل مبنى بر افزایش حقوق کارکنان شیرخوارگاه‌ها و مجتمع هاى بهزیستى انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار