بیانیه امیرآبادی؛

بار دیگر ملت در ۲۲ بهمن اتحاد خود را در پرتو ولایت به رخ جهانیان می کشانند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی،با صدور بیانیه مردم بصیر ایران را به حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

بار دیگر ملت در ۲۲ بهمن  اتحاد خود را در پرتو ولایت به رخ جهانیان می کشانندبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ بیانیه احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم شریف استان قم و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن به این شرح است:

ملت ایران هر سال با حرکت خود در بیست و دوم بهمن، دشمن را در جاى خود متوقف و وادار به عقب نشینى کرده. «مقام معظم رهبری مدظله العالی»


یوم الله۲۲ بهمن روز به ثمر نشستن دلاوری‌ها، مجاهدت‌ها، حق طلبی و عدالت جویی مردم انقلابی ایران عزیز با رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است. ۲۲ بهمن یادآور حماسه آفرینی و ولایتمداری مردم فهیم ایران در سال ۱۳۵۷ که با فداکاری و جانفشانی بساط استکبار، استبداد و رژیم شاهنشاهی را در هم کوبید.


در حالی چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که دشمنان جاهل و مستکبرین جهان با پیش‌بینی خبیثانه خود تصمیم بر به تصویر کشیدن ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی داشتند که پیشرفت‌های عظیم ملت غیور ایران در عرصه‌های دینی، سیاسی، پزشکی، اقتصادی، علمی به خصوص در زمینه‌های انرژی هسته‌ای، فناوری نانو، سلول‌های بنیادین و تولید سلاح در جهت دفاع از کیان کشور و... مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.


اینجانب ضمن تبریک چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تکریم و تعظیم مقام شامخ همه شهدای راه اسلام و انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از مردم انقلابی و بصیر ایران عزیز به خصوص مردم همیشه در صحنه شهر خون و قیام قم جهت حضور در راهپیمایی پرشکوه و سراسری روز دوشنبه ۲۲ بهمن دعوت نموده تا بار دیگر با مشت‌های گره کرده و فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیسم» و با نمایش گذاشتن اتحاد و یکپارچگی خود در پرتو ولایت در مقابله با دسیسه‌های دشمنان میهن اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند.

انتهای پیام/ش

بیانیه امیرآبادی  به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.