انقلاب اسلامی یک انقلاب فاطمی است/ ۲۲ بهمن روز پاسداشت ارزش‌هاست

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، با دعوت برای حضور در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۲۲ بهمن روز جشن و پاسداشت ارزش‌هاست.

انقلاب ما یک انقلاب فاطمی است/ ۲۲ بهمن روز جشن انقلاب استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، امروز یکشنبه ۲۱ بهمن ۹۷ با صدور پیامی، مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان را به حضور پرشور و پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

انقلاب اسلامی یک انقلاب فاطمی است، همان گونه که انقلاب نبوی، علوی و مهدوی است، در یک کلام، انقلاب اسلامی نشأت گرفته از وحی و ادامه راه انبیای الهی است.

همان گونه که انبیای الهی و پیروانشان در مکتب دین و وحی استقامت و صبر کردند و خدا نیز نام آن‌ها را جاوید و در دنیا به عنوان راه نورانی مطرح کرد و در قیامت نیز در اوج کمال و رستگاری قرار دارند، انقلاب اسلامی هم همین است.

انقلاب، انقلابی است که ایستادگی پای آن رستگاری دنیا و آخرت را درپی دارد، در دنیا انسان جاودانه می‌شود.

ایستادن در مکتب انبیا، انسان را به سعادت می‌رساند و با سعادت می‌میرد، انقلاب اسلامی ما همین است، شهدا در اوج رستگاری به شهادت رسیدند، امام راحل ما در اوج رستگاری به لقاء‌الله پیوست، مردانی که پای انقلاب ایستادند با عزت مُردند، آن‌هایی هم که دست در دست شیاطین گذاشتند و دست در طاغوت و سلطنت‌طلب‌ها و بیگانگان گذاشتند، طبیعی است که چوبش را خواهند خورد.

۴۰ سال است به فضل خدا مردمان در این راه ایستاده‌اند. این مردم هستند که مسئولین را دعوت می‌کنند به اینکه ریزش نکنند و سست نشوند و پای این انقلاب بمانند و در برابر مستکبران و طواغیت و نفاق و مشکلات تحمل کنند ...

این پیام با دعوت از مردم، مسئولین و رسانه‌ها برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، می‌افزاید: ۲۲ بهمن، روز جشن و پاسداشت ارزش‌ها و پاسخ گفتن به ندای پروردگار متعال، امام راحل و شهداست.

امسال نیز که با شرایط ویژه مواجه هستیم، باید اوج نشاط و شادمانی و شکرگزاری را به درگاه پروردگار را نشان داد که انقلاب به چهلمین سال و به بلوغ رسیده است و باید به دشمنانی که آرزو و خواب‌های همیشگی و پریشانشان آن بود که انقلاب به این مرحله نرسد و چهلمین سال انقلاب دیده نشود، این عظمت را نشان داد.

امسال همه مردم، و با دو هدف روشن به صحنه می‌آیند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد، هم شکرگزاری به درگاه پروردگار که انقلاب چهل ساله شده است، هم نَه مجدد و نَه برای همیشه به دشمن گفتن که دشمن هیچ‌گاه امیدوار نشود و اینکه می‌گویند بعضی از مسئولین که گاهی خواستند امیدی در دشمن ایجاد کنند، از ما نیستند، ما پای انقلاب‌مان ایستاده‌ایم.

گفتنی است: راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از ساعت ۹:۳۰ صبح فردا دوشنبه ۲۲ بهمن ۹۷ و همزمان با سراسر کشور، در ۲۶۴ نقطه استان چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود.

انتهای پیام/ش

دعوت برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.