در پیامی؛

معاون پارلمانی رییس جمهور سالروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

معاون پارلمانی رییس جمهور در پیامی فرا رسیدن 22 بهمن و سالروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

معاون پارلمانی رییس جمهور سالروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس جمهور امروز یکشنبه در پیامی فرا رسیدن ۲۲ بهمن و سالروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انقلاب اسلامی ایران حاصل یک سده تلاش و مجاهدت ایرانیان در مسیر تحقق خواست تاریخی "استقلال و آزادی و پیشرفت مردم سالارانه " بود که با رهبری حیات بخش پیر جماران امام خمینی (ره) و مشارکت و فداکاری‌های مردان و زنان غیور این سرزمین در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به ثمر نشست.

۲۲ بهمن نماد مشارکت همگان از پیر و جوان؛ زن و مرد؛ شهری و روستایی در سرنوشت سیاسی و اجتماعی ایرانیان است که ذیل راهبرد محوری "وحدت کلمه" به منصه ظهور رسید.

ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و این روز خجسته به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ملت اندیشه ورز و شریف ایران اسلامی مان آرزو دارم تا با اتکال به الطاف حضرت رحمان و به یمن چنین روز مبارکی بتوانیم در سایه همدلی و وفاق ملی گام‌های موثرتری برای اعتدال بیش از پیش اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربلندی ایران عزیزمان برداریم.

حسینعلی امیری

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار