نماینده نایین و خوروبیابانک:

امروز اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری مناسب‌ترین الگو برای اقتصاد است

نماینده نایین و خوروبیابانک گفت: استفاده از نسخه بیگانگان باعث شده اقتصاد کشور صدمه ببنید و امروز تنها امروز اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری مناسب‌ترین الگو برای اقتصاد است.

امروز اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری مناسب‌ترین الگو برای اقتصاد استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی پوربافرانی در جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران که در بافران برگزار شد گفت: امروز باید به ابعاد این انقلاب مردمی، الهی و انقلابی که پرتو آن نور نهضت عاشورا و فاطمی است بپردازیم و اگر بخواهیم در یک چشم بر هم نهادن قبل از انقلاب و امروز چهل سالگی انقلاب را مقایسه کنیم، یکی از مهمترین مسائلی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به همراه خود آورد استقلال بود.

این نماینده مجلس بیان نمود: نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدا تا کنون با فرازو نشیب‌های متعدد روبه رو بود، اما در همه این چهل سال یک بار دست جمهوری اسلامی به طرف هیچ کشوری دراز نشد و فقط به سمت دست پرتوان الهی دست هایمان دراز شد.

به گفته عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس، هیچ کشوری نتوانست انقلاب اسلامی ایران را به زانو در بیاورد بلکه انقلاب اسلامی ایران به تعبیر مقام معظم رهبری در سراسر جهان انتشار پیدا کرد و این انتشار مصادیق متعددی به دنبال داشت و اگر در کشور‌های متعدد به خودشان اجازه می‌دهند در مقابل یک استکبار جهانی مثل آمریکا بایستند، حرکتی وحرفی بزنند مدیون همین استقلال جمهوری اسلامی است.
پوربافرانی در ادامه گفت: کم کاری و تنبلی مسئولین را نباید به تعبیر مقام معظم رهبری به حساب نظام گذاشته شود و اگر ۹۰ درصد مشکلات حل شود خیلی از مسئولین جامعه بیکار می‌شوند.

به گفته این نماینده، یکی از اشکالاتی که هنوز در کشور وجود دارد اقتصاد نفتی است که علی رغم وجود ظرفیت‌های زیادی در کشور مسئولین دولتی نمی‌گذارند کار پیشرفت کند چرا که در شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک ۳۵ هزار کیلومترمربع وسعت و ۸ هزار کیلومتر مربع پهنه معدنی دارد، اما بعد از یک سال و نیم می‌خواهیم سنگ معدن آهن را راه اندازی کنیم هنوز با هزار درو دیوار بسته محیط زیست و... مواجه هستیم و ۲۰ سال زمین‌های بنیاد مسکن در بافران با مشکلاتی مواجه بود، اما وقتی یک مسئول بخواهد کاری انجام دهد حتما باید مسیر را تسهیل کند.

پوربافرانی بیان نمود: یکی از عواملی که در کشور بیداد می‌کند استفاده از نسخه بیگانگان در بعضی از محاسبات است، اما وقتی برای برای آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت که از اساس کار نظام اسلامی و تاکید قرآن است چرا باید از سند بیگانگان استفاده کنیم.

نماینده مردم نایین و خوروبیابانک درپایان خاطرنشان نمود: امروز اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری مناسب‌ترین الگو برای اقتصاد است و این اقتصاد به ما می‌گوید از کمترین امکانات بیشترین استفاده را انجام دهیم و اسراف، تجمل گرایی، اشرافی گری و مصرف جنس خارجی این‌ها همه آسیب‌ها جامعه است چرا که وقتی جنس خارجی خریداری می‌شود و فرزندی از کارخانه قطعه سازی اخراج شده مدیون کارگر ایرانی هستیم.

جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور در مسجد جامع بافران با حضور مسئولین شهرستان نایین و بافران همراه با شعرخوانی، نورافشانی و بیان مشکلات شهری توسط شورای اسلامی بافران برگزار شد.
بانگ الله اکبر نیز در این شهر طنین انداز شد.

انتهای پیام/ب

صحبت های نماینده نایین و خوروبیابانک در بافران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.