قالیباف در بوشهر:

ملتی که جان می‌دهد از پرداخت هزینه‌های اقتصادی هراسی ندارد/سلایق سیاسی نمی‌تواند مانع حل مشکلات اقتصادی شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:شاید در گرایش‌های سیاسی نسبت به دولت حرف‌های جدی داشته باشیم اما در حل مشکلات معیشتی مردم و در زمینه اقتصادی باید به دولت کمک کنیم.

ملتی که جان می‌دهد از پرداخت هزینه‌های اقتصادی هراسی ندارد/سلایق سیاسی نمی‌تواند مانع حل مشکلات اقتصادی شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در بوشهر با بیان اینکه دشمن در دو جبهه رسانه و اقتصاد مبارزه را با مردم ما آغاز کرده ،گفت: دیگر امروز وزارت دفاع آمریکا و ارتش آمریکا و ناتو طرف ما نیست، بلکه بخش خزانه‌داری آمریکا صحنه جنگ و نبرد با ما شده است.

وی افزود:ممکن است در گرایش‌های سیاسی نسبت به دولت حرف‌های جدی داشته باشیم اما در حل مشکلات معیشتی مردم، هر کاری که در زمینه اقتصادی از دست‌مان بر بیاید، باید به دولت کمک کنیم .

باید با افتخار خدمتگزار مردم باشیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد:امروز سلایق مختلف سیاسی نمی‌تواند مانع کمک و همراهی در حل مشکلات اقتصادی شود.

قالیباف گفت: ما مسئولان باید هر جا هستیم با افتخار خدمتگزار مردم باشیم و بازکردن گره از کار مردم را عبادت بدانیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: تاریخ ۴۰ ساله انقلاب، نشان می‌دهد که مردم هرگز آن را تنها نگذاشته‌اند،حتی در زمان مجاهده و مبارزه با رژیم بعث عراق و تجاوز نا آگاهانه آمریکایی‌ها در خلیج فارس و هر لحظه که لازم بوده حضور داشته‌اند.

وی با بیان اینکه ملتی که جان می‌دهد از پرداخت هزینه‌های اقتصادی هراسی ندارد، گفت:، اما ما باید تلاش کنیم و تکیه بر بیگانه نکنیم تا بتوانیم آسایش این مردم را فراهم کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: مسوولان بایدتلاش کنند جواب تحمل مردم را با برطرف کردن مشکلات بدهند.

دولتمردان باید گام اول را بردارند

وی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی دولتمردان باید گام اول را بردارند، گفت: فارغ از گرایش‌های سیاسی مثل دوران دفاع مقدس که همه کنار هم بودیم،باید در جنگ اقتصادی دست در دست هم بدون هیچ چشمداشتی برای حل مشکلات کشور اقدام کنیم.

قالیباف با بیان اینکه ایران در حوزه فناوری هسته‌ای و علمی جزو کشور‌های برتر است، افزود: ظرفیت‌های خوبی در حوزه منابع انسانی در کشور داریم و نگاه ما برای برطرف کردن مشکلات باید به سمت داخل باشد.

امریکا و اروپا قابل اعتماد نیستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا در دو دهه گذشته و در مذاکرات هسته‌ای نشان داد که مورد اعتماد نیست و  مذاکره با آن بی معنی است.

قالیباف عنوان کرد: اروپا هم که می‌گفت می‌خواهد به برجام عمل کند، طبق دستورالعمل و بیانیه‌ای اول ما را موظف کرده قانونی را بپذیریم‌ که خواسته آمریکا درباره FATF است.

وی با بیان اینکه باید با تکیه بر توان داخلی حرکت کنیم ،گفت: برای حل این مشکلات با توان داخلی هیچ مشکلی نداریم و می‌توانیم بر مشکلات اقتصادی با همه فشارهای آمریکا فایق بیاییم.

انتهای پیام/ک

برای مشاهده عکس ها، فیلم ها، حاشیه‌ها و صحبت‌های مردم و مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ تهران و سراسر کشور روی این لینک کلیک کنید.

https://www.yjc.ir/fa/news/6829117

برچسب ها: دهه فجر 97 ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.