دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای منزل و کشف ۱۵ فقره سرقت در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای منزل و کشف ۱۵ فقره انواع سرقت خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان شامگاه گذشته گفت : در پی وقوع چندین  فقره سرقت منزل در آبادان موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پلیس آگاهی این شهرستان با به‌کارگیری منابع و مخبرین و انجام تحقیقات میدانی و اطلاعا تی ۵ نفرسارق حرفه‌ای منزل که به صورت کاملا حرفه‌ای اقدام به سرقت منازل در سطح شهرستان آبادان و مناطق حاشیه نشین می‌کردند را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع محترم قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: متهمان در تحقیقات فنی پلیسی به ۱۵ فقره سرقت منزل معترف و تعداد ۱ یک‌دستگاه دوچرخه، یک دستگاه تلویزیون، دستگاه گوشی موبایل، ۳ عدد سیلندر گاز، ۵ عدد آیفون درب منازل، ۳ عدد درب منازل، یک دستگاه کولرگازی، ۲ دستگاه پمپ آب، یک دستگاه جاروبرقی مقداری لوازم و مدارک خودرو متعلق به مالباختگان در منازلشان کشف و ضبط شد و جهت سیرمراحل قانونی به پلیس آگاهی تحویل داده شدند.

تقی زاده افزود: متهمان به همراه ۳ نفر از مالبختگان شناسایی شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ د

انهدام باند سارقان منزل در آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.