باشکوه‌ترین جشن تولد انقلاب/

خروش مردم استان مرکزی در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن ۹۷

راهپیمایی پرشکوه۲۲ بهمن ۹۷ با خروش اقشار مختلف مردم در سراسراستان مرکزی برگزار شد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ با فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس خامنه‌ای رهبرماست، حامیان رهبریم در سراسر استان مرکزی آغاز شد.

اقشار مختلف مردم دیار آفتاب باحضور پرشور و یکپارچه خود دراین روز در ۱۵۹ نقطه‌ی شهری و روستایی استان مرکزی در مسیر‌های پیش بینی شده به حرکت در آمدند تا بار دیگر ثابت کننده پشتیبان انقلاب و رهبری و جمهوری اسلامی ایران هستند.

مراسم بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن ۹۷ در شهر اراک هم با حضور اقشار مردم، ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا راهپیمایی و را آغاز کردند تا در مسیر پل خیبر - خیابان محسنی - خیابان شهید ادبجو - مصلی بیت المقدس اراک وحدت و یکپارچکی خود را به رخ دشمنان بکشند و به همگان نشان دهند در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب ایران اسلامی همچنان به خود می‌بالد و نشان دهند تحریم‌ها اثری بر اراده ان‌ها نخواهد داشت.

سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری از برنامه‌های مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در میدان شهدای اراک است.

برپایی غرفه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های نقاشی و اجرای ویژه برنامه‌های شاد و مفرح توسط هنرمندان همراه با پخش زنده تلویزیونی هم از دیگر برنامه‌ها که در مسیر راهپیمایی در حال اجراست.

خروش مردم استان مرکزی در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن ۹۷

خروش مردم استان مرکزی در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن ۹۷

خروش مردم استان مرکزی در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن ۹۷

انتهای پیام / ج

راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن ۹۷ در استان مرکزی

برچسب ها: 22 بهمن 97 ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.