باشکوه‌ترین جشن تولد انقلاب/

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه اوج بصیرت است

امام جمعه بوشهر گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه اوج بصیرت، هوشمندی، استکبار ستیزی، روح استقلال طلبی و ولایتمداری آنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بوشهر، افزود: دشمنان می‌خواستند قامت مردم ما را بشکنند، اما مردم با حضور حماسی خود در عرصه‌های مختلف نشان دادند که قامتی استوار دارند و هیچ گاه در برابر دشمنان سر خم نمی‌کنند و در کنار انقلاب و نظام خود هستند.

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه اوج بصیرت است

وی بیان کرد: مردم امروز با شعار‌های خود فریاد می‌زنند که ایران برای ایرانی است و انقلاب با آرمان‌ها و ارزش‌هایش ادامه می‌یابد و مردم ایران هیچ گاه انقلاب خود را تنها نمی‌گذارند.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر تصریح کرد: این انقلاب به دست مردم معماری شده است و با هدایت امام راحل و رهبر انقلاب، پیش می‌رود و ادامه می‌یابد.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی برای امریکا این است که باردیگر نمی‌تواند سلطه خود را بر مردم ایران حاکم کند.

حضور در راهپیمایی نشانه این است که پای انقلاب هستیم

استاندار بوشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه این است که همه پای انقلاب و نظام هستیم.

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه اوج بصیرت است

عبدالکریم گراوند افزود: مردم با وجود بارش باران امروز حضور گسترده و پرشوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند که نشان می‌دهد اگر دشمنان ما را تهدید کنند مردم ایران حضورشان را در عرصه‌های مختلف بیشتر می‌کنند.

انتهای پیام/ک

حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه هوشمندی مردم است

برچسب ها: دهه فجر 97 ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.