سردارنامی:

نظام ما نظامی مستقل است

جانشین تیپ ذوالفقارلشکرمحمدرسول الله (ص) گفت: نظام شاهنشاهی، نظامی وابسته به بیگانگان بود، اما نظام جمهوری اسلامی، نظامی مستقل است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار نامی جانشین تیپ ذوالفقار لشکر محمد رسول الله (ص) در سخنرانی مراسم ۲۲ بهمن امروز دربندرترکمن با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران در تاریخ تحول منحصر به فرد ایجاد کرده است که هم در سطح ملی و هم درسطح بین الملل تاثیر گذاربوده است و با قدرت توانسته اقدامات دشمنان را بی اثر کند.

وی با بیان اینکه جوانان باید هوشیار باشند و ماهیت ارزشمند انقلاب ایران را بشناسند افزود: در دنیا ۳ نوع حکومت وجود دارد، ولی حاکمیت مردم برمردم بهترین نوع حکومت است و انقلاب ما باروی کارآمدن حاکمیت فرد برجامعه را تبدیل به جمهوری اسلامی و حاکمیت مردم برمردم کرد.

سردارنامی با اشاره به شعار راهپیمایان  گفت: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاست‌های آمریکاست.

وی با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا درخصوص ایران افزود: دشمن فکر می‌کرد با جنگ تحمیلی می‌تواند ایران را شکست دهد، اما مردم باهدایت امام راحل واکنون با هدایت آیت الله خامنه‌ای در اقتدار کامل قراردارد.

سردار نامی با بیان اینکه دشمنان به روش‌های گونا گون برای شکست ایران در طی ۴۰ سال تلاش کردند گفت: اکنون با گذشت ۴۰سال جمهوری لسلامی ایران درتمامی زمینه ها در اوج اقتدار است و البته مواردی نیز وجود دارد که باید در خصوص آن‌ها بیشترتوجه کنیم.

وی با اشاره به اقتدار کنونی ایران در تمامی زمینه‌ها بخصوص تسلیحاتی گفت: ایران با افتخار در مقابل داعش و جنگ‌های نیابتی ایستاد و این اقدام ایران ناشی از تجربیات دفاع مقدس بود.

سردارنامی از ایران به عنوان قدرت منطقه‌ای نام برد و به اذعان دشمنان دراین خصوص اشاره کرد و گفت:ایران اسلامی افتخاری برای همه و ملت‌های منطقه است.

وی به پیشرفت‌های ایران و افتخارات ان اشاره نمود و گفت: اکنون توان موشکی و دفاعی و نظامی ایران درسطح بالایی است.

سردارنامی با انتقاد از شورای امنیت درخصوص سیاست‌های اتخاذی گفت: عربستان درخصوص مردم یمن ظلم آشکار روا داشته، اما نهاد‌های بین المللی سکوت کرده اند و این شرایط می‌طلبد که ماتوان دفاعی بالایی داشته باشیم.

وی گفت: امروز تهدید دشمن گزینه نظامی نیست و گزینه روی میزشان این مسئله نیست و این با خاطر توان بالای ما است.

انتهای پیام/م
 

 

صحبت های سردار نامی در مراسم ۲۲بهمن 

برچسب ها: دهه فجر 97 ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.