حجت الاسلام رئیسی:

۲۲ بهمن روز نابودی قدرت‌های باطل است/۴۰ سالگی انقلاب، دوره نشاط و پختگی است/قانون داخلی تصویب کرده ایم نه کنوانسیون ژنو

۲۲ بهمن روز نابودی قدرت‌های باطل است/۴۰ سالگی انقلاب دوره نشاط و پختگی استتولیت آستان قدس رضوی گفت:۲۲ بهمن روز نابودی قدرت‌های باطل در جهان است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام  رئیسی  تولیت  آستان قدس رضوی  در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: امروز، روز جلوه‌  قدرت پروردگار به صورت معجزه است ؛ روز قدرت لایزال حضرت حق بر همگان است و این روز تاریخی رقم می‌خورد.

وی با اشاره به رویش‌های انقلاب اسلامی در طی چهل سال تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس بدون اینکه وجبی از خاک خود را در اختیار دشمنان قرار دهیم، در مقابل همه هجمه‌ها ایستادیم؛ شهدای مدافع حرم از کجا برخواستند؟ چه می‌شود که این اتفاق می‌افتد؟ این‌ها همگی رویش‌های انقلاب است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه ملت و مردم ما هیچ وقت دچار سستی نخواهند شد گفت:در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران دچار سستی نشد و در مقابل همه جریان‌های باطل ایستاد و جواب محکمی به آمریکای جنایتکار در عالم داد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به اینکه ۴۰ سالگی انقلاب دوره پیری نیست افزود:این دوره در واقع دوره‌ی عقب گرد و توقف نیست بلکه دوره‌ی نشاط و پختگی و امید آفرینی است.

وی تصریح کرد:آقایان و بانوان، حضور شما در این راهپیمایی عظیم اعلام شعار‌های انقلاب اسلامی و تاکید بر مبانی انقلاب اسلامی بود؛ باید شعار‌ها، اصول و مبانی انقلاب اسلامی را مرور کنیم و شاکر خداوند متعال باشیم و نتیجه‌ی اتکای بر خدا را ببینیم.

تولیت آستان قدس رضوی گفت:ایران اسلامی کشوری مستقل است؛ گذشت آن زمانی که شوروی‌ها قاجار را یا انگلیس‌ها پهلوی را روی کار بیاورند؛ اکنون این نظام مقدس اسلامی مستقل‌ترین کشور جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود:امروز همه به خوبی می دانند کشوری که مردم سالاری را اعلام کرد و به آن پایبند بود و به مردم آزادی بیان داد جمهوری اسلامی ایران است و ملت ایران توانستند با وجود تحریم ها به پیشرفت های زیادی دست یابند. 

وی با با اشاره به راه‌های برون از مشکلات کشور تصریح کرد:باید همه با یک جهاد علمی و اقتصادی در حفظ اقتدار این نظام مقدس بکوشیم تا بتوانیم مسیر پیشرفت را برای خود هموار کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی گفت:امروز ایران سربلند، مقتدرترین و عزتمندترین کشور به برکت خون شهداست و این اقتدار یک سرمایه ملی است و باید با همه وجودمان این اقتدار کشور عزیزمان را حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: هشت سال جنگ تحمیلی علیه ما بود، سال‌ها جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن نیز کارساز نبود و امروز تلفیقی از جنگ نرم و سخت را برای غلبه بر مردم مقاوم و شریف ایران در پیش گرفته اند.

وی تصریح کرد: دشمنان هیچگاه به عهد خود پایبند نبوده و نخواهند بود و تنها راهکار مقابله، ایستادگی است. برخی می‌گویند برای ندادن بهانه به دشمن باید کنوانسیون‌های خارجی را امضاء کنیم و باید پرسید چه کسی تضمین می‌دهد مشکلات بعد از انجام این کار حل شود؟ ما تجربه برجام را داریم و دیدم دشمن به عهد خود وفادار نماند.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: چگونه است مسئولی می‌گوید هیچ تضمینی برای حل مشکلات بعد از پیوستن به کنوانسیون‌ها وجود ندارد؟ ما از همه مسئولان می‌خواهیم با دقت و حفظ مصالح نظام و ارزش‌های اسلامی وارد شوند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: تنها سیگنالی که به دشمن باید بدهیم حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به خوبی جوانان کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن آن را به رخ جهانیان کشیدند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
برای مشاهده عکس ها، فیلم ها، حاشیه ها و صحبت های مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن 97 تهران و سراسر کشور روی این لینک کلیک کنید.

صحبت‌های رییسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.