باشکوه‌ترین جشن تولد انقلاب/

محمدی‌سیرت: آینده انقلاب در آستانه دهه پنجم روشن است

رئیس سابق سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: طبق وعده الهی قطعا پیروزی‌ها و موفقیت‌های بیشتری در انتظار انقلاب اسلامی است.

علی محمدی سیرت: تمتم توطئه‌ها و اقدامات علیه جمهوری اسلامی امروز نقش بر آب شدحجت الاسلام والمسلمین علی محمدی سیرت رئیس سابق سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره حضور مردم در جشن چهل سالگی انقلاب گفت: تمام آنچه که در یکسال اخیر علیه جمهوری اسلامی گفتند و توطئه‌هایی که انجام دادند با حضور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن نقش برآب شد.

وی در ادامه افزود: علت نقش برآب شدن این تهدیدات و توطئه پشتیبانی مردم از این نظام است و مردم براساس ایمان و اعتقاد خود نظام را همراهی می‌کنند. این حرکت، حرکتی اعتقادی، سیاسی و اجتماعی و الهام گرفته از قرآن و اهل بیت است و ما باید قدردان مردم باشیم.

رئیس سابق سازمان اوقاف اسلامی درباره آینده انقلاب در دهه پنجم آن تصریح کرد: افق و آینده انقلاب روشن است و طبق وعده الهی قطعا پیروزی‌ها و موفقیت‌های بیشتری در انتظار انقلاب اسلامی است.

وی درباره نحوه رسیدن به موفقیت در دهه پنجم انقلاب اذعان کرد: مردم و مسئولان برای رسیدن به این موفقیت‌ها باید به خدا و اهل بیت ایمان داشته باشند و به دشمنان و وعده‌های آنان دلبستگی نداشته باشند.

محمدی سیرت درباره پیام راهپیمایی ٢٢ بهمن خطاب به مسئولان تصریح کرد: مردم با شوق و ذوق و اخلاص و فداکاری امروز در راهپیمایی حضور پیدا کردند و مهم‌ترین پیام آن به مسئولان، خدمت به مردم با روحیه جهادی و انقلابی به مردم و نظام است.

 

برای مشاهده عکس ها، فیلم ها، حاشیه ها و صحبت های مردم و مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ تهران و سراسر کشور اینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
برق نر یهو
آخرین اخبار