دبیر هیئت رئیسه مجلس:

ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی است

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با حضور باشکوه مردم مه ولات برگزار شد.

ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع مردم مه ولات با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در ۵۰۰ سال گذشته مکتب برگرفته از تفکر غرب خود و آرمان‌های خود را برتر می‌داند و استعمار همچنان ادامه دارد و دشمن در سال‌های اخیر با عناوینی از جمله حقوق بین الملل به دنبال تحمیل خواسته‌های خود است.

وی تصریح کرد: وقتی مسیر انقلاب را مرور می‌کنیم و به شعار انقلاب که همان استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است، می‌نگریم این مهم برای ما تداعی می‌شود که آزادی به معنای آن است که ما نمی‌خواهیم کسی بر ما حکومت کند چرا که ما آزادانه خود مسیرمان را انتخاب کرده ایم و این مسیر را ادامه خواهیم داد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کشور جمهوری اسلامی ایران احکام الهی و دستورات خدا جاری است و این همان معنای جمهوری اسلامی است، گفت: مردم در میدان هستند و اختیار کشور را در دست داشته و آرمان‌های ملی، اسلامی و جهانی خود را که همان تحقق اسلام در جهان است را فریاد می‌زنند که این امر به یاری خداوند محقق می‌شود.
 
قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی است، افزود: از مردم عزیز کشورمان تقاضا می‌کنیم همچون گذشته که پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده اند، مسیر انقلاب را همچنان ادامه دهند و با اصلاح مشکلات و به برکت حضور مردم انقلاب به دست صاحب اصلی خود خواهد رسید.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در مه ولات برگزار و قرائت قطع نامه راهپیمایی ۲۲ بهمن و اجرای حرکات زورخانه‌ای و حرکات رزمی از برنامه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در مه ولات بود.

انتهای پیام// م.م

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در مه ولات برگزار شد

برچسب ها: دهه فجر 97 ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.