امام جمعه نهاوند در چهلمین فجر انقلاب اسلامی؛

مردم ایران در برابر سختی‌ها ایستاده‌اند + تصاویر

امام‌جمعه نهاوند گفت: ما مسئولان از شما مردم انقلابی عقب تر هستیم و می دانیم همیشه در صحنه مبارزه با دشمنان هستید و سختی ها را تحمل می کنید.

ما مسئولان از شما عقب تر هستیم/مردم ایران در برابر سختی‌ها ایستاده‌اند به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی، امام‌جمعه نهاوند  در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی ۲۲ بهمن نهاوند اظهار داشت: بدعهدی های آمریکای جنایت‌کار در حق مردم ایران تمامی ندارد و هر روز به سختی های مردم ما می افزاید اما حضور میلیونی مردم ایران امروز آنها را ناامید کرد.

وی گفت: دشمنان ملت ایران در روزهای اخیر قصد تحرکاتی را داشتند اما با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و دیگر دستگاهای امنیتی تعدادی از عوامل داعش دستگیر شدند.

مغیثی افزود:امروز ۴۰ سال است که آمریکا رجز می‌خواند، عربده‌کشی می‌کند، تهدید و تحریم می‌کند اما خوشبختانه و باوجود روحیه انقلابی مردم ولایتمدار ایران اسلامی، آمریکا تا امروز هیچ غلطی نکرده‌است.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی علیرغم سختی‌های مسیر ناهموار ۴۰ سال گذشته موفق به کسب عناوین و رتبه‌های برتر در سطوح مختلف جهانی شده است، تأکید کرد: آمریکا در این ۴۰ سال به دنبال تجزیه ایران اسلامی بود تا ناکارآمدی انقلاب اسلامی را نشان دهد اما با مجاهدت مادران و پدرانی که این راه را برای ما باز کردند به اهداف شوم خود نرسید.

حجت‌الاسلام مغیثی گفت: مردم ایران اسلامی امروز در برابر تمامی سختی‌ها و ناملایمی ها ایستاده‌اند زیرا این انقلاب به برکت خون پاک بیش از ۲۰۰ هزار شهید گلگون‌کفن به این جایگاه در جهان و منطقه و خاورمیانه رسیده است.

ما مسئولان از شما عقب تر هستیم/مردم ایران در برابر سختی‌ها ایستاده‌اندما مسئولان از شما عقب تر هستیم/مردم ایران در برابر سختی‌ها ایستاده‌اندما مسئولان از شما عقب تر هستیم/مردم ایران در برابر سختی‌ها ایستاده‌اندما مسئولان از شما عقب تر هستیم/مردم ایران در برابر سختی‌ها ایستاده‌اندمردم ایران در برابر سختی‌ها ایستاده‌اند + تصاویرما مسئولان از شما عقب تر هستیم/مردم ایران در برابر سختی‌ها ایستاده‌اند

ما مسئولان از شما عقب تر هستیم/مردم ایران در برابر سختی‌ها ایستاده‌اند

انتهای پیام/ د

ایستادگی مردم ایران در برابر مشکلات

برچسب ها: 22 بهمن97 ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار