رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) عنوان کرد؛

آمریکا بدانند مردم ایران جشن صدسالگی پیروزی انقلاب را هم برگزارخواهندکرد

آیت الله فاضل لنکرانی گفت: آمریکا و دشمنان ما بدانند مردم ایران اسلامی جشن یکصد سالگی پیروزی انقلاب را نیز برگزار خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم قم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با همان انگیزه و هدف ابتدای انقلاب به میدان آمده‌اند،گفت: مردم همیشه در صحنه امروز در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب نشان دادند که حفظ و دفاع از نظام و انقلاب را همچون حفظ دین واجب می‌دانند و برای آن ایستادگی می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران متفاوت با انقلاب‌های دیگر دنیاست،عنوان کرد: آمریکا و دشمنان ما بدانند مردم ایران اسلامی جشن یکصد سالگی پیروزی انقلاب را نیز برگزار خواهند کرد.

وی همچنین به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و افزود: با وجود این مشکلات و بی‌تدبیری‌های برخی مسئولان، اما مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و از آن دفاع می‌کنند و همواره در همه صحنه‌ها حضوری انقلابی دارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی با دین و عقاید مردم پیوند عمیق دارد،بیان کرد: دشمنان هنوز توان درک این موضوع را ندارند و به قدرت شیعه و انقلاب پی نبرده‌اند.

آیت الله فاضل لنکرانی با تأکید بر اینکه مسئولان باید قدرشناس این مردم باشند، تصریح کرد: مردم نباید در مسائل اقتصادی دچار مشکل باشند و مسئولان با تدبیر و برنامه‌ریزی صحیح برای بهبود وضع معیشتی مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/ح

مردم ایران دفاع از نظام و انقلاب را همچون حفظ دین واجب می‌دانند

برچسب ها: مراجع تقلید ، فجر97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.