شناسایی ۵۸۸ راننده متخلف در مازندران

رئیس راهنمایی و رانندگی مازندران از شناسایی و دستگیری ۵۸۸ راننده متخلف که از قرص‌های روان گردان استفاده کردنده بودند خبر داد.

 سرهنگ مهدی  باقری  رئیس راهنمایی و رانندگی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: از آغاز امسال تاکنون ۵۸۸ نفر از رانندگان که از قرص‌های روان گردان استفاده کرده بودند، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد که فقط ۳ درصد از رانندگان تخلفات خطرآفرین در استان انجام می‌دهند، افزود: بستن کمربند، رعایت سرعت مجاز، پرتاپ نکردن آشغال از داخل ماشین به بیرون، عبور از خط عابر پیاده و پل‌های عابر پیاده از قوانین راهنمایی و رانندگی است که شهروندان باید آن را رعایت کنند.

سرهنگ باقری با بیان اینکه ۵۰۷ نفراز رانندگان استانی و خارج از استان ۱۰ ماهه امسال در قالب مسافر که از چراغ قرمز عبور کردند، ادامه داد: دارای نمره منفی ۳۰ رانندگی بودند شناسایی و گواهینامه آنان ضبط شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: در این مدت ۴۳ هزار و ۱۶۳ نفر نیز به دلیل تخلفات رفتاری و اجتماعی از جمله پرتاپ اشیاء از داخل خودرو به بیرون و عفاف و حجاب تذکر و اعمال قانون شدند.

وی با بیان اینکه امسال ۷۵ درصد از ۱۶۲ نقطه حادثه خیز درون شهری مرتفع شده است، افزود: ۲۵ درصد از نقاط حادثه خیز دیگر به دلیل نبود بودجه و اعتبار با علائم و تابلو‌ها آشکار سازی صورت گرفت.

سرهنگ باقری از همکاری شهرداری هاو فرمانداری‌های مازندران در اجرای عملیات ایمن سازی نقاط حادثه خیز قدر دانی کرد و گفت: از آنجائیکه ۵۷ درصد تصادفات منجر به فوت درمازندران درون شهری است، ایمن سازی نقاط حادثه خیز امری مهم و ضروری است.

انتهای پیام/آ

۵۸۸ راننده متخلف در مازندراندستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار