باشکوه‌ترین جشن تولد انقلاب/

سردار مومنی: حضور وحدت‌آفرین مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دشمنان نظام را ناامید کرد

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: حضور وحدت آفرین مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی، دشمنان نظام را ناامید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: اکنون در حالی چهلمین سالروز انقلاب اسلامی ایران را جشن می‌گیریم که چهل سال گذشته آبگینه چهل سال شرارت مداوم استکبار و چهل سال مقاومت عزتمندانه ایران اسلامی بوده است.

وی افزود: در چهار دهه گذشته شدیدترین تحریم‌ها و بزرگ‌ترین سنگ‌های دشمنی به جرم ظلم‌ستیزی، استقلال‌خواهی و عدالت طلبی پیش پای مردم بزرگ ایران نهاده شد، اما دشمنان نظام بدانند مردم با فشار‌ها و تحریم‌های ظالمانه از مسیر و اهداف انقلابی خود عقب نشینی نخواهند کرد.

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر تصریح کرد: حضور گسترده و وحدت آفرین مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی، دشمنان نظام و انقلاب را ناامید کرد و نشان داد که مشکلات جامعه امروز مردم را از حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن باز نداشت.

سردار مؤمنی گفت: تمام مسئولان باید همچون ۴۰ سال گذشته و با سعه صدر و تحت زعامت، تدابیر و رهبری مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) برای عزت و توسعه این مرز و بوم بکوشند تا این روحیه اسلامی و توحیدی همچنان باقی بماند تا کشور را به صاحب اصلی او، امام زمان (عج) تحویل دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار