فرماندار قم عنوان کرد؛

مردم با حضور گسترده خود نشان دادند همواره حامی انقلاب اسلامی هستند

سیار گفت:مردم باحضور بی سابقه در راهپیمایی۲۲ بهمن امسال تمام توطئه‌ها را خنثی کردند و نشان دادند همواره حامی انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، رضا سیار فرماندار قم روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در شهر مقدس قم گفت: حضور یکپارچه مردم در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، بار دیگر نشان داد آنان در تبعیت از راه امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب، لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند و مسئولان باید با تمام توان قدردان و خدمتگزار این مردم صدیق و وفادار باشند.

وی بیان کرد: استکبار جهانی با خواب‌های آشفته تمام تلاش خود را برای تضعیف نظام اسلامی از طریق فشار‌های شدید اقتصادی به کار گرفت، اما در نهایت مردم با حضور بی سابقه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تمام این توطئه‌ها را خنثی کردند و نشان دادند همواره حامی انقلاب اسلامی هستند.

دوازدهم بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ایران تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۵۷، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است و هر ساله در روز ۲۲ بهمن ماه راهپیمایی باشکوه مردم در سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام /ح

حضور مردم در راهپیمایی اتمام حجت با مستکبران بود

برچسب ها: فرمانداری قم ، فجر97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.