معاون ستاد کل نیروهای مسلح کشور در گرمسار:

آمریکا دشمن انقلاب است/حضور حماسی مردم در صحنه ها توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

معاون ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: باوجود مردم حاضر در صحنه، دشمنان هرگز قادر به تحقق اهداف خصمانه خود نمی‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار عباسعلی فرزندی معاون مکتبی ستاد کل نیروهای مسلح کشور در جمع مردم گرمسار در راهپیمایی شکوهمند بیست و دوم بهمن گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز مانع از تحقق توطئه‌های دشمنان می‌شود. امروز ملت ایران در جای‌جای این سرزمین با عزمی راسخ برای گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب حضور یافتند و قدرت، اتحاد و انسجام خود را به رخ جهانیان کشاندند.

وی ضمن بیان اینکه این ملت در چهل سال گذشته یک دگرگونی در جهان ایجاد کردند، افزود: ورود قدرت معنوی در عرصه جهانی و منطقه‌ای از آثار انقلاب است که باید آن را پاس بداریم.

معاون مکتبی ستاد کل نیروهای مسلح بابیان اینکه این حضور حماسی مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، ابراز داشت: امروز این ملت با وحدت و انسجام ملی برای بیعت مجدد با رهبری به میدان آمدند تا با مشت‌های گره‌کرده بر دهان یاوه‌گویان این نظام بکوبند.

سردار فرزندی در ادامه تصریح کرد: آمریکا دشمن انقلاب و جمهوری اسلامی است و با مطرح کردن برخی مسائل به دنبال به‌زانو درآوردن این مردم با عزت هستند، اما ملت ایران با حضور در این حماسه‌ها نشان می‌دهند که دشمنان هرگز قادر به تحقق اهداف خصمانه خود نمی‌شوند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن و در راس آن قضیه برجام، عنوان داشت: اروپا به دنبال تلقین تعهدات برجامی به کشورمان هستند و این در حالی است که ما بر اساس منافع کشور خودمان تصمیم‌گیری می‌کنیم.

انتهای پیام / گ

حضور معاون ستاد کل نیروهای مسلح کشور در گرمسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار