سرمربی معروف از تیم ملی فوتبال اخراج شد

با اعلام رسانه‌های ترکیه ای، میرچا لوچسکو از هدایت تیم ملی فوتبال این کشور اخراج شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میرچا لوچسکو، سرمربی ۷۳ ساله رومانیایی سابق تیم های زنیت سن پترزبورگ روسیه، بشیکتاش ترکیه، گالاتاسرای ترکیه، برشا ایتالیا، تیم ملی رومانی و ... که از سال ۲۰۱۷ سرمربی تیم ملی ترکیه شد، پس از حدود ۲ سال مربیگری از این تیم اخراج شد. 

عملکرد این سرمربی رومانیایی در تیم ملی ترکیه رضایت‌بخش نبوده و فدراسیون فوتبال ترکیه به همین دلیل او را اخراج کرده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های ترکیه انتظار می‌رود شنول گونش، سرمربی کنونی تیم فوتبال بشیکتاش جانشین لوچسکو شود.

وی در ۱۷ بازی که هدایت تیم ملی ترکیه را برعهده داشت، ۴ پیروزی کسب کرد که آخرین برد آنها مربوط به ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۸ بود که سوئد را شکست دادند. همچنین در طول این مدت، تیم ملی ترکیه متحمل ۷ شکست شد و در جدیدترین رده بندی فدراسیون جهانی فوتبال در رده ۴۱ قرار گرفت.

ساعتی پیش TRT و NTV Spor، دو شبکه تلویزیونی معتبر ترکیه گزارش دادند که فدراسیون فوتبال ترکیه قرارداد میرچا لوچسکو را فسخ و او را از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال این کشور اخراج کرده است. 

تیم ملی ترکیه با هدایت این مربی در ۴ بازی گذشته متحمل دو شکست و دو تساوی شدند و در سال ۲۰۱۹ نیز باید در مقدماتی یورو ۲۰۲۰ با تیم های آلبانی، مولداوی، فرانسه، ایسلند و آندورا رقابت کنند. این تیم ستاره های زیادی از جمله توسان، اونال، چنگیز اوندر و مهمت توپال دارد که امیدوارند بتوانند به جام ملت های اروپا صعود کنند.

شنول گونش که قرار است هدایت تیم ملی ترکیه را برعهده بگیرد، ۶۶ ساله است و سابقه مربیگری در ترابوزان اسپور، تیم ملی ترکیه، آنتالیا اسپور و ... دارد.


بیشتر بخوانید:

افزایش ۸ برابری قیمت بلیت دیدار ایران - ترکیه!

یک دروازه بان جدید در اردوی تیم ملی فوتبال ترکیه برای دیدار مقابل ایران

تیم ملی ترکیه با ۷ بازیکن بدون بازی ملی مقابل ایران!


انتهای پیام/

سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه اخراج شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Singapore
پژمان ترکه
۰۴:۴۹ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
ترکیه راباید درجام جهانی و جام ملتهای اروپاببینیم . اقتدار ترکیه درجام جهانی 2002 بایدتکراربشه
آخرین اخبار