سهم شهرستان‌های فارس از بارش باران اخیر /نورآباد ممسنی رکورددار بارندگی‌ها

مدیرکل هواشناسی فارس، میزان بارندگی در شهرستان‌های استان را اعلام کرد.

دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به میزان بارندگی‌ها در سامانه اخیر از روز ۲۰ بهمن تا عصر امروز ۲۲ بهمن، اظهار کرد: نورآباد ممسنی با ۸۵ و ۵ دهم، فیروزآباد ۶۲، درود زن و اردکان با ۵۹ و ۸ دهم رکورددار بارش در استان فارس هستند.

وی اضافه کرد: در کازرون ۵۹ و یک دهم، شهرک گلستان ۵۳ و ۶ دهم، لامرد ۵۱ و ۳ دهم، جهرم ۴۸ و ۵ دهم، فراشبند ۴۷ و ۶ دهم، خنج ۴۵ و ۵ دهم، لار ۳۷ و ۸ دهم، فسا ۳۴ و ۴ دهم، داراب ۳۳ و ۵ دهم، فورگ داراب ۳۱ و ۴ دهم میلی متر باران به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: در زرین دشت ۳۰ و ۴ دهم، آباده ۲۸ و یک دهم، اقلید ۲۶ و ۸ دهم، سروستان ۱۸ و ۴ دهم، تخت جمشید ۱۷ و ۸ دهم، صفاشهر ۱۷ و ۲ دهم، خفر ۱۷ و یک دهم، شیراز ۱۵ و ۳ دهم، زرقان ۱۲ و ۲ دهم، ارسنجان ۱۱ و ۸ دهم، ایزدخواست ۱۰، بوانات ۹ و ۳ دهم، استهبان ۹ و یک دهم و نی ریز ۴ و ۲ دهم میلی متر باران باریده است.

دهملایی افزود: در شهرستان‌های آباده ۲، صفاشهر ۴، اردکان و اقلید ۷ سانتیمتر برف باریده است.

وی بیان کرد: اردکان ۵۳۹ و یک دهم، نورآباد ۴۴۹ و ۵ دهم و کازرون با ۳۳۶ میلی متر باران بیشترین بارندگی را در سال زراعی تاکنون به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/چ

وضعیت جوی در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۴۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
یه سوال.با اینهمه بارندگی تو ممسنی چرا تابستون که میشه مشکل آب داریم و آب همش قطعه؟؟