مطالبه مردم بازگشت مسئولان به رویکردهای انقلابی است

تحلیل‌گر ارشد مسائل اقتصادی گفت: از زمانی که دولت‌هایی سر کار آمدند که تمام افکار آن‌ها نزدیک شدن به کشور‌های غربی بود، ما دچار فشارهای اقتصادی مانند تورم شده‌ایم.

مطالبه مردم بازگشت مسئولان به رویکردهای انقلابی استحجت الله عبدالملکی کارشناس اقتصاد مقاومتی در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: راهپیمایی هر سال پرشور از سال‌های قبل است، و امسال هم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از سال‌های قبل بسیار بهتر و پرشورتر برگزار شد؛ این در حالی است که فشار اقتصادی زیاد شده و دولت‌های استکباری هم سعی خود را کردند که در سال جاری مردم ایران با فشار‌های تحریمی بیش از پیش اذیت شوند.

عبدالملکی با بیان اینکه مسئله انقلاب و عقاید مردم فراتر از تاثیر پذیری از چنین فشار‌هایی است، گفت: پیام جدی و مهمی که مردم در این راهپیمایی برای مسئولین دارند، مطالبه‌گری انقلاب اسلامی است. مردم رویکردهای انقلابی را مطالبه می‌کنند؛ اگر مسئولین از خط انقلاب اسلامی فاصله نگیرند، ما هیچ مشکلی در کشور نخواهیم داشت.

این تحلیل‌گر ارشد مسائل اقتصادی داخلی و بین المللی افزود: به لحاظ اقتصادی، چون از خطوط انقلاب اسلامی فاصله گرفته‌ایم، مردم دچار مشکل شده‌اند. فاصله گرفتن از خطوط انقلاب  باعث فساد مسئولین شده و در نتیجه نگاه‌ها به سمت کشور‌های غربی رفته است.

عبدالمالکی با اشاره به دولت‌های پس از انقلاب اظهار کرد: از زمانی که دولت‌هایی سر کار آمدند که تمام افکار آن‌ها نزدیک شدن به کشور‌های غربی بود، ما دچار فشارهای اقتصادی مانند تورم شده‌ایم. اگر رویکرد اصلی انقلاب اسلامی که اقتصاد مقاومتی نام دارد، در سال ۹۷ اجرا می‌شد، مردم تحت فشار قرار نمی‌گرفتند. 

لذا در این راهپیمایی مردم یک حرف دارند، که مسئولین به رویکرد‌های اساسی انقلاب اسلامی برگردند. بازگشت به رویکردهای انقلاب نه‌ تنها کشور ما را نجات خواهد داد بلکه سبب تحقق تمدن نوین اسلامی می‌شود، همچنین یک دریچه جدیدی به روی همه مردم دنیا باز خواهد شد.

عبدالملکی در خصوص ناکامی دشمنان در براندازی نظام گفت: اساسا انقلاب با این ویژگی‌هایی که دارد قابل براندازی نیست، البته آن کشور‌ها پول می‌گیرند تا همین کار را انجام دهند. طبیعی است که برای این کار تلاش‌های فراوان انجام دهند، ولی انقلاب اسلامی پابرجاست؛  به جهت اینکه این انقلاب به ۸۰ میلیون نفر وابستگی دارد و دارای مردمانی است که اصول محکم و ارزشمند قرآن و اهل‌بیت  بر ذهن و عقل آن‌ها نشأت گرفته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این کشور‌ها هر قدر هم تلاش کنند انقلاب اسلامی مسیر خود را طی خواهد کرد. منبع لایزال انرژی مردم ایران همان تفکر الهی و اسلامی است، که مانع از موفقیت غربی‌ها و دشمنان می‌شود.


بیشتر بخوانید:

روحانی: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقش برآب شدن نقشه‌های دشمنان است/ راه انقلاب همانند ۴۰ سال گذشته با قدرت ادامه دارد/ دشمن هرگز به اهداف شوم خود نمی‌رسد

مهم‌ترین دستاورد انقلاب، عزت ملی و خودباوری است

کاهش شکاف طبقاتی از اولویت‌های انقلاب اسلامی است/ با همه محدودیت‌ها به دنبال عمل به منویات امام(ره) و رهبر انقلاب هستیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار