موهبتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

حضور چشمگیر شیعه و سنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

استاندار سیستان و‌بلوچستان گفت: حضور شیعه و سنی این استان امسال در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با توجه به یاوه گویی‌های دشمنان پرشور‌تر و باشکوه‌تر از سالیان گذشته بود.

حضور چشمگیر شیعه و سنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسالاحمد علی موهبتی استاندار سیستان و‌بلوچستان در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی در جشن ۴۰ سالگی انقلاب، گفت: علاوه توسعه زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف، شاید یکی از مهمترین ویژگی‌های بی نظیر انقلاب، بالندگی و پرورش نیرو‌های انسانی توانمند است. از دیگر دستاوردهای انقلاب  توانمند شدن بانوان کشور در بخش‌های مختلف علمی، فنی و دانشگاهی بود.

استاندار سیستان و‌بلوچستان در پاسخ به این پرسش که وحدت و تعامل در شکل گیری انقلاب اسلامی موضوع مهمی به حساب می‌آید؛ این ویژگی به نظر هم اکنون به خوبی دیده می‌شود، بیان کرد: به کوری چشم دشمنان ایران همان گونه که دوران جنگ تحمیلی و تحریم‌ها را به پشت سر گذاشتیم امروز هم همراهی و همدلی، وحدت و تعامل مردم و تبعیت از فرامین رهبر انقلاب اسلامی در سراسر ایران اسلامی مشاهده می‌کنیم.

موهبتی درباره مشارکت مردم بویژه شیعه و‌سنی سیستان و‌بلوچستان در راهپیمایی غرور آفرین ۲۲ بهمن، یادآور شد: حضور شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال چشمگیر و قابل توجه بود؛ حضور شیعه و سنی این استان امسال در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با توجه به یاوه گویی‌های دشمنان پرشور‌تر و باشکوه‌تر از سالیان گذشته بود.

استاندار سیستان و‌بلوچستان ادامه داد: در شرایطی ما چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خودمان را جشن می‌گیریم که صاحبان زر و زور برای ما تابستانی داغ پیش بینی کرده بودند و‌این درحالی است که مردم سیستان و بلوچستان همراه و همگام با سایر استان‌های کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به کوری چشم دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی حضوری پرشور و باشکوه داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار