بازداشت تروریست ریش قرمزی/ تاجر کنیز‌ها و تبلیغاتچی داعش را بشناسید +تصاویر

نیروهای دموکرات سوریه یکی از تروریست‌های گروه داعش را دستگیر کردند.

ابوصهیب الفرانسوی از چهره‌های تبلیغاتی داعش در اسارت سوریه دمکراتیکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر اعلام شبکه العربیه عصر دوشنبه نیروهای دموکرات سوریه موفق به دستگیری یک داعشی معروف به نام «ابوصهیب فرانسوی» شدند که یکی از چهره‌های سرشناش تبلیغاتی سازمان بود. برخلاف اعتقاد فعالان سوری، او فرانسوی نیست بلکه اهل المیادین سوریه است و به «الأبرص» شهرت دارد که علاوه بر فعالیت در داعش به «کنیز فروشی» نیز مشغول است.

داعشی فرانسوی اولین بار در مارس ۲۰۱۵ در یک ویدئوی کوتاه ظاهر شد که چگونگی پیوستن به داعش، تغییر مسیر از مدرسه کاتولیک‌ها به اسلام تروریست‌ها را روایت کرد. این ویدئوی مشهور قسمتی از مجموعه کلیپ‌هایی تحت عنوان «قصه هایی از سرزمین زندگی» بود که سازمان داعش پخش می‌کرد.

صاحب ریش‌های قرمز روایت کرد که زمانی مسئول یک شرکت فرانسوی بود، در مدرسه کاتولیک‌ها به کاهن تبدیل شد اما آنجا پاسخ سوال‌هایش  را نیافت. او همچنین گفت که از ۳۸ کشور بازدید کرده تا اینکه روزی مردی او را به دیدار با مسلمانان حقیقی جهادگر هدایت کرده است. ریش قرمزی در ویدئویی به اعلام برپایی خلافت اسلامی در مناطق تحت تصرف داعش در عراق و سوریه توسط ابوبکر البغدادی رهبر این گروه در ژوئن سال ۲۰۱۴ اشاره کرد و گفت: آن لحظه به خودم گفتم باید از این مرد تبعیت کنم.

بازداشت ریش قرمزی داعش/ «الابرص کنیرفروش» را بشناسید + تصاویر

بازداشت ریش قرمزی داعش/ «الابرص کنیرفروش» را بشناسید + تصاویر

بازداشت ریش قرمزی داعش/ «الابرص کنیرفروش» را بشناسید + تصاویر

انتهای پیام/

برچسب ها: داعش ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
قیافه ملعون واقعا خبیث شیطانی است و چندش آور است.باید اورا طوری بکشند که دست هر انسان پاکی به این نسج نخورد چون راه پاک شدن دستش نیست واز دور باید آتش بزنند
Iran (Islamic Republic of)
بارمانی
۱۴:۵۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
باید اتیشش زد
آخرین اخبار