تیزر جدید گوشی‌ انعطاف‌پذیر سامسونگ منتشر شد +فیلم

شرکت سامسونگ طی انتشار تیزری جدید خبر از معرفی گوشی‌ منعطف خود در تاریخ ۲۰ فوریه داده است.

سامسونگ در آستانه معرفی گوشی‌های انعطاف‌پذیر +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ به تازگی یک تیزر تبلیغاتی جدید منتشر کرده است که در آن اشاره به رویدادی مهم در تاریخ ۲۰ فوریه امسال دارد. در این ویدیو حروف و اعداد به صورت منعطف نمایش داده می‌شوند و نمایی بسته از دو گوشی هوشمند به چشم می‌خورد.

به نظر می‎رسد این تکنولوژی که مدت‌هاست درباره آن شایعات فراوانی رد و بدل می‎شود، به زودی توسط سامسونگ به مرحله اجرا برسد. اگر حدس رسانه‌‎ها درباره مفهوم این ویدیو درست باشد، کمتر از ۱۰ روز آینده شاهد اتفاقی تایین‌کننده در تکنولوژی گوشی‌های هوشمند خواهیم بود. پیش‌تر در سال ۲۰۱۸ شرکت سامسونگ در یک کنفرانس از نمونه آزمایشی گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر رونمایی کرده بود، اما هیچ اطلاعاتی درباره عملی شدن این تکنولوژی و نحوه عملکرد آن منتشر نشد.

حال پیش از اجرایی شدن این اتفاق، رسانه‌های زیادی نام آن را گلکسی F، گلکسی Flex یا گلکسی Fold پیش‎بینی کرده‌اند که اشاره به قابلیت منحصر‌‎به‌فرد انعطاف‌پذیری آن دارد. پیش‌تر وعده‌های زیادی بر سر ارائه گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر توسط سامسونگ داده شده بود که تا‌کنون هیچ‌کدام از آن‌ها عملی نشده است.

گوشی‌های انعطاف‌پذیر احتمالا با یک صفحه‌نمایش ژله‌ای و بدنه‌ای با حالت لولا و یا آکاردئون عرضه می‌شوند. کاربرد این گوشی‌ها هنوز در هاله‌ای از ابهام است و به نظر می‎رسد تنها جنبه مد و زیبایی خواهند داشت. طی نظرسنجی‌های برگزار شده بین کاربران، درصد بسیار بالایی از آن‌ها علاقه زیادی به استفاده از گوشی‌های انعطاف‌پذیر نشان داده‌اند. به این ترتیب اکثر شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند چند‌ سالی است با هدف دست‌یابی به بازار تضمین شده گوشی‌های انعطاف‌پذیر، به صرف بودجه‌های کلان برای این پروژه روی آورده‌اند.

اکنون شرکت‌های ال‌جی، هوآوی، سامسونگ، مایکروسافت و ... رقابت تنگاتنگی‌ بر سر ارائه این فناوری در سال ۲۰۱۹ و تجاری‌سازی آن دارند. حال باید دید که هر‌کدام به چه نحوی و با چه قیمتی این فناوری جذاب را معرفی و عرضه خواهند کرد. گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ احتمالا در نمایشگاه MWC امسال همزمان با نسل جدید خانواده گلکسی S10 معرفی شود.


بیشتر بخوانید: فناور‌ی‌های جدیدی که در سال ۲۰۱۹ در دسترس قرار می‌گیرند +تصاویر


انتهای پیام/

گوشی‌های انعطاف‌پذیر سامسونگ در دست ساخت

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار