ابتکار اوقاف فارس در تشکیل کارگروه‌های منطقه‌ای برای حل مشکلات مردم

معاون حقوقی و ثبتی اداره اوقاف فارس گفت: یکی از ابتکارات این اداره کل، تشکیل کارگروه‌های منطقه‌ای برای رفع مشکلات مردم است.

ابتکار اوقاف فارس در تشکیل کارگروه‌های منطقه‌ای برای حل مشکلات مردم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، داوود عسکرپور معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کارگروه‌ هایی در سطح استان و شهرستان با مسئولان منابع طبیعی، ثبت‌اسناد و املاک و بنیاد مسکن به صورت جداگانه داریم که تاکنون نتایج بسیار خوبی را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از فعالیت‌های انجام شده، ابتکار اداره اوقاف فارس برای رفع مشکلات مردم و تشکیل کارگروه‌های چند جانبه به صورت منطقه‌ای است، افزود: با تقسیم استان فارس به چند منطقه، مسئولان ادارات کل اوقاف و امور خیریه، ثبت‌اسناد و املاک، منابع طبیعی و بنیاد مسکن با بررسی مشکلات این مناطق و چند شهرستان، زمینه رفع اختلاف را فراهم می‌کنند.

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: این کار از سال ۹۵ آغاز شده و تاکنون دستاورد‌های خوبی را به دنبال داشته است.

عسکرپور ادامه داد:کارگروه تشکیل منطقه ای برای رفع مشکلات مردم پارسال در منطقه جنوب فارس و در شهر لامرد و امسال نیز در شمال فارس و شهر آباده تشکیل شد.
انتهای پیام/ت

تشکیل کارگروه‌های منطقه‌ای برای رفع مشکلات مردم در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار