کنعانی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ کاری کارستان کردند/ مسئولان اکنون باید کارآمدی خود را ثابت کنند

یک فعال اصولگرا با تشکر از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ گفت: ملت در راهپیمایی روز گذشته کاری کارستان کردند.

ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ کاری کارستان کردند/ مسئولان اکنون باید کارآمدی خود را ثابت کنندحسین کنعانی‌مقدم، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارزیابی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ گفت: ملت ما کاری کارستان کردند و در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور حماسی و شعارهای انقلابی خود ثابت کردند که ملتی لایق بهترین‌ها هستند.

وی ادامه داد: مردم نشان دادند که حاضرند در صحنه باشند و چهل سال صبر و تحمل همه تحریم‌ها، تهدید‌ها و جنگ‌ها را پشت سر بگذارند تا به کشور را به رتبه‌ای برسانند که لیاقت جمهوری اسلامی است.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه اکنون نوبت مسئولین است که با کارآمدی ثابت کنند که مدیرانی لایق برای این ملت هستند، خاطرنشان کرد: چابکی دولت و رسیدگی به امور مردم  در حل مشکلات اقتصادی از اموری است که دولت باید به آن اهتمام داشته باشد.

وی ادامه داد: توقع مردم از مسئولان این است که تورم  پایین بیاید تا آنان بتوانند کسب و کار و تولید خود را مطمئن‌تر انجام دهند و مردم ما نیازمند این هستند دولتمردان کشورمان با انجام سرمایه‌گذاری‌های مطمئن در کشور توسعه را برای ایران به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
احمد
۱۵:۰۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
دست ملت بزرگ ایران درد نکنه من هم بعنوان یک ایرانی از این حضور پر شور خوشحال شدم
آخرین اخبار