مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد؛

مسئولین باید قدردان مردم متدین ایران اسلامی باشند

آیت الله علوی گرگانی ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که با وجود همه مشکلات و گرانی به میدان آمده اند، گفت: مسئولین باید قدردان مردم متدین ایران اسلامی باشند.

مسئولین باید قدردان مردم متدین ایران اسلامی باشندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حضرت آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار حجت الاسلام والمسلمین واعظی، رئیس دفتر تبلیغات و معاونین پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه، ضمن قدردانی و تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن که با وجود همه مشکلات و گرانی به میدان آمده اند، گفت: این حضور باعث خوشحالی و سرور رهبر انقلاب و مراجع تقلید شده است.

وی افزود: این حضور با شکوه مردم با وجود گرانی و نبود اشتغال، بسیار با عظمت بود و مسئولین باید قدردان مردم متدین ایران اسلامی باشند و برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنند.

معظم له در ادامه با بیان اینکه هر مؤسسه‌ای به آثار و تولیدات آن شناخته می‌شود، مطرح کرد: باید مؤسسات و مراکز علمی آنچه تولید می‌کنند اطلاع رسانی نمایند تا مردم بدانند مراکز علمی حوزه در تولید مبانی دینی و اسلامی نقش اساسی دارد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه نقش دفتر تبلیغات اسلامی در نشر معارف دینی در جامعه علمی مؤثر بوده است، افزود: امید است این دفتر بتواند در آینده نزدیک آثار فاخرتری از خود به یادگار بگذارد.

انتهای پیام/الف

حضور آگاهانه مردم در ۲۲ بهمن باعث خوشحالی رهبر انقلاب و مراجع تقلید شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار