دستگیری باند سارقان احشام در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان از دستگیری باند سارقان احشام در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مجید محبعلی فرمانده انتظامی شهرستان بوکان، در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، از دستگیری باند سارقان احشام در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت، تیم‌های عملیاتی پلیس اعضای باند پنج نفری سارقان احشام را که به صورت شبکه‌ای از شهر‌های بوکان، شاهین دژ، تکاب و میاندوآب اقدام به سرقت احشام می‌کردند را دستگیر نمودند.

وی با اعلام اینکه سارقان دستگیر شده تاکنون به سرقت  ۱۸۲ رأس گوسفند، بز و گوساله اعتراف نموده اند، تصریح کرد: ارزش ریالی احشام کشف شده، بالغ بر ۴ میلیارد ریال برآورد گردیده و در این خصوص یک دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شده است.

سرهنگ محبعلی از مالباختگان خواست جهت پیگیری موضوع به پلیس آگاهی  واقع در بلوار استاد هژار بوکان، مراجعه نمایند.

سرهنگ کارآگاه مجید محبعلی فرمانده انتظامی بوکان در پایان یادآور شد: با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال، آغاز سفر‌های نوروزی و لزوم پیشگیری از تصادفات ناشی از نقص فنی خودرو‌ها، رانندگان محترم وسایط نقلیه در فرصت مناسب، نسبت به اخذ برگ معاینه فنی خودرو‌های خود اقدام نمایند.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.
 
 
انتهای پیام/م

باند سارقان احشام در بوکان متلاشی شد

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.