محموله دام قاچاق در مراغه توقیف شد

فرمانده انتظامی مراغه از توقیف محموله دام قاچاق در این شهرستان خبرداد و گفت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده ۱۲۰ میلیون تومان است.

محموله دام قاچاق در مراغه توقیف شدبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،فرمانده انتظامی مراغه سرهنگ رضا اصلانی فر گفت : در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون باری حامل احشام مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو که از میاندوآب به سمت تهران در حرکت بود، ۲۶ راس گوسفند فاقد هرگونه مدارک دامپزشکی، توقیف شد.
وی اضافه کرد: یک نفر نیز در این ارتباط دستگیر و به همراه خودروی توقیف شده برای تکمیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.
سرهنگ اصلانی فر با تاکید بر لزوم مقابله هوشمند با قاچاق کالا و ارز افزود: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار داشته و شهروندان می‌توانند از طریق سامانه ۱۱۰، پلیس را در کشف محموله‌های قاچاق و مبارزه با اخلالگران اقتصادی یاری کنند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۳ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب این استان، قاچاقچیان اغلب محور‌های این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام / ا

توقیف دام قاچاق در مراغه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.